coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه جدید سیری (Siri) با هوش مصنوعی معرفی شد؛ هوشمندتر و شخصی‌تر از قبل!

اپل در رویداد WWDC 2024 از نسخه جدید سیری رونمایی کرد. دستیار صوتی اپل، اکنون به هوش مصنوعی مجهز شده و درخواست‌های شما را با دقت و بدون فوت وقت عملی می‌کند.

اپل لحظاتی پیش در جریان رویداد WWDC 2024 از نسخه جدید دستیار صوتی سیری رونمایی کرد. این نسخه از سیری به هوش مصنوعی مولد اپل یعنی Apple Intelligence مجهز شده و طبیعی‌تر و مفیدتر از نسخه قدیمی خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انقلاب هوش مصنوعی در نسخه جدید سیری

اپل رابط کاربری جدیدی را برای سیری طراحی کرده که به هنگام فعال شدن، در اطراف قاب دستگاه یک درخشش جذاب با افکت خاص، ایجاد می‌کند. اکنون، پاسخ‌ها و عکس‌العمل‌های این دستیار مجازی دقیق‌تر و غنی‌تر شده و حتی این پایان کار نیست؛ چرا که اپل اعلام کرده نسخه نهایی به تدریج و در طول سال آینده عرضه خواهد شد.

اپل می‌گوید که سیری جدید درک بالایی دارد و دیگر نیاز نیست که کاربران برای فهم درخواست خود، بارها اطلاعات لازم را تکرار کنند. این دستیار به حدی باهوش شده که با نسخه قبلی خود قابل مقایسه نیست.

نسخه جدید سیری

سیری با آگاهی از آنچه که در حال پخش شدن روی صفحه نمایش است، توانایی انجام اقدامات درون برنامه‌ای خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر در حال پر کردن فرمی هستید که گواهینامه رانندگی شما را درخواست می‌کند، سیری به طور خودکار می‌تواند تصویر گواهینامه رانندگی شما را پیدا کرده و شماره مربوط به آن را برای پر کردن فرم استخراج کند.

قسمت App Intents به سیری کمک می‌کند تا ارتباط نزدیک و عمیقی با برنامه‌های شخص اول و شخص ثالث برقرار کند. برای مثال، اگر از او درخواست کنید که تصویر موجود در نمایشگر را ویرایش کند، سیری به سرعت تنظیمات لازم را از طرف شما انجام می‌دهد.

علاوه بر این، سیری دانش عمیق‌تری از محصولات مختلف خواهد داشت، بنابراین شما می‌توانید برای کار با گوشی خود از آن درخواست کمک کنید. برای مثال، با پرسیدن، چگونه می‌توانم یک پیام بنویسم و ​​فردا آن را ارسال کنم، سیری دستورالعمل‌های کمکی برای استفاده از ویژگی جدید iOS 18 جهت ارسال پیام برنامه‌ریزی‌شده را به شما نشان می‌دهد.

این ویژگی‌ها به تدریج و با آپدیت‌های iOS 18 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. طرح جدید سیری در دستگاه‌های iPad و Mac نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه جدید سیری اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر