coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی M53 سامسونگ منتشر شد

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی M53 سامسونگ منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین در دسترس است.

سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای گوشی گلکسی M53 منتشر کرده است. این گوشی هوشمند میان‌رده که دو سال پیش عرضه شده، اکنون در برخی از کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین به‌روزرسانی امنیتی ماه می 2024 را دریافت کرده است. به زودی، همه کشورهای این مناطق، به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی M53

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید سامسونگ برای گوشی گلکسی M53 در برخی از کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین منتشر شده است. این به‌روزرسانی، نسخه سیستم عامل را به M536BXXS6EXE1 تغییر داده و با وصله امنیتی مه 2024 حدودا 45 نقص امنیتی را که توسط گوگل و سامسونگ در نسخه‌های قبلی کشف شده، برطرف می‌کند.

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی M53

البته توجه داشته باشید که این فقط یک به‌روزرسانی امنیتی است و هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را برای Galaxy M53 به همراه نخواهد داشت. اگر گوشی شما گلکسی M53 است و در کشورهایی مانند برزیل، بولیوی، مکزیک، پاناما، پرو، روسیه یا اوکراین زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید این به‌روزرسانی امنیتی را روی دستگاه خود نصب کنید. برای انجام این کار، کافی است که منوی تنظیمات را باز کرده و با رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم افزار و کلیک روی گزینه Download and install، این آپدیت را فعال کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید فایل آپدیت را از وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را با استفاده از یک رایانه شخصی ویندوزی و ابزار Odin، به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

سامسونگ از گوشی گلکسی ام 53 در آوریل 2022 با اندروید 12 رونمایی کرده است. این گوشی میان رده آپدیت اندروید 13 را در اواخر سال 2022 و آپدیت اندروید 14 را در اواخر سال 2023 دریافت کرده است. چند روز پیش نیز آپدیت One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 برای آن منتشر شده است. انتظار می‌رود که آپدیت One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 در اواخر سال جاری برای این گوشی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی M53 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر