coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی تب اس 7 به‌روزرسانی امنیتی ماه می 2024 را دریافت می‌کند

به‌روزرسانی امنیتی ماه می بالاخره به گلکسی تب اس 7 رسید. این به روزرسانی هم اکنون در اروپا منتشر شده که البته با توجه به اینکه در هفته دوم ماه جولای قرار داریم می‌توان گفت، سامسونگ کمی دیرکرد داشته است.هفته گذشته این وصله امنیتی در ایالات متحده عرضه شد و احتمالا به زودی در سراسر دنیا منتشر خواهد شد. این به روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل T875XXS7DXE6 بوده و حجم نسبتا کمی دارد.

به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید برای گلکسی تب اس 7 برای کشورهای اتریش، قفقاز، قزاقستان، ازبکستان، اسلوونی، روسیه، یونان، بلغارستان، اسپانیا، انگلستان، لهستان، مجارستان، پرتغال (TPH)، بالتیک، اوکراین (Kyivstar)، اسلواکی، سوئیس، آلمان، لوکزامبورگ، فرانسه، رومانی، اروپای جنوب شرقی، هلند، کشورهای شمال اروپا، جمهوری چک و ایتالیا در دسترس است.


بیشتر بخوانید:


وصله امنیتی می 2024 برای گلکسی تب اس 7

این وصله امنیتی 45 باگی که سامسونگ و گوگل در نسخه‌های نرم افزار قبلی کشف کرده‌اند را بر طرف می‌کند. بنابراین گلکسی تب اس 7 از این پس ایمن‌تر خواهد شد. البته به خاطر داشته باشید که این تبلت به اندروید 14 و نهایتا One UI 6.1 دسترسی ندارد. اگر می‌خواهید از آخرین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI استفاده کنید، باید به دنبال ارتقاء از Galaxy Tab S7 خود به Galaxy Tab S9 که جزء یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2024 نیز هست، باشید.

گلکسی تب اس 7 در سال 2020 با اندروید 10 عرضه شد. آپدیت اندروید 11 را در اواخر سال 2020، آپدیت اندروید 12 را در اواخر سال 2021 و آپدیت اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی تب اس 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر