coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

عرضه جهانی هدست Vision Pro در 28 ژوئن آغاز می‌شود؛  visionOS 2 معرفی شد

رویداد مهم اپل WWDC 2024 با visionOS 2، اولین به‌روزرسانی بزرگ برای هدست Vision Pro آغاز شد. نکته مهم‌تر این است که بلاخره انتظارها به پایان رسیده و در ماه‌های آینده ویژن پرو به بازارهای بیشتری عرضه می‌شود.براساس اعلام این کمپانی، هدست Vision Pro اولین حضورش در بازارهای جهانی را 28 ژوئن در چین، هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور تجربه می‌کند. کاربران اروپایی هم کمی بعدتر یعنی از 12 جولای به آن دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: آیپدهای اپل با نسخه جدید سیستم‌عامل iPadOS 18 امکانات جدیدی دریافت می‌کنند

با ارزیابی بروزرسانی بزرگ visionOS 2 اپل می‌توان دریافت که این شرکت قصد دارد تغییرات مهمی را در بخش عکس‌ها ایجاد کند. غول‌فناوری آمریکایی با اضافه کردن visionOS 2 به برنامه Photos از یادگیری ماشینی برای ایجاد یک عکس فضایی از تصاویر دو بعدی موجود شما استفاده می‌کند؛ در این صورت شما می‌توانید به راحتی حتی از تصاویری که با گوشی خود ضبط کرده‌اید یکی را انتخاب کرده و با یک ضربه آن را به یک عکس فضایی تبدیل کنید.

صفحه نمایش مجازی مک نیز در اواخر سال جاری گزینه‌های گسترده و فوق عریض مانیتور مجازی را دریافت می‌کند. اپل ادعا کرد که این گزینه‌ها معادل دو نمایشگر 4K در کنار هم خواهند بود. “حالت سفر اکنون در قطار سواری در کنار حالت هواپیما کار خواهد کرد.”

SharePlay اکنون از Personas پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ویدیوها را تماشا کرده و حتی در محل کارتان در یک فضای مجازی سه بعدی با سایر کاربران Apple Vision کار کنید. اپل همچنین یک حرکت ضربه‌ای جدید اضافه کرده است که شما را به مرکز کنترل می‌برد.

اپل همچنین همکاری جدیدی را با Canon برای ساخت یک لنز فضایی جدید برای دوربین EOS R7 DSLR خود، آغاز کرده. ویدیوهای فضایی اکنون می‌توانند در Final Cut Pro ویرایش شوند و در برنامه Vimeo برای visionOS آپلود شوند. Apple Immersive Video که یک فرمت ویدیویی 180 درجه اختصاصی 8K است، شرکای بیشتری از جمله RedBull و Black Magic را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر