coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اپلیکیشن جدید Passwords و macOS Sequoia معرفی شد؛ کنترل از راه دور آیفون با مک

در کنفرانس WWDC 2024، اپل از نسخه جدید سیستم عامل macOS با نام macOS Sequoia رونمایی کرد. یکی از ویژگی‌های برجسته این نسخه، امکان کنترل کامل آیفون از طریق مک با استفاده از قابلیت iPhone Mirroring است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه آیفون خود را مستقیماً از مک کنترل کنند.علاوه بر این، اپل اپلیکیشن جدیدی به نام Apple Passwords را معرفی کرده است که به کاربران کمک می‌کند رمزهای عبور خود را به صورت ایمن مدیریت کنند.

همانند iOS 18، macOS Sequoia نیز با تمرکز بر هوش مصنوعی (AI) ارائه شده است. این بهبود‌ها شامل ارتقای عملکرد Siri و اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی مانند خلاصه‌سازی متن در اپلیکیشن‌های اپل می‌شود.

اپل همچنین طراحی ماشین حساب macOS را به سبک iOS به‌روزرسانی کرده است که تجربه کاربری یکپارچه‌تری را به ارمغان می‌آورد.


بیشتر بخوانید:


آینده macOS Sequoia

هنوز مشخص نیست که کدام یک از ویژگی‌های جدید در اولین نسخه بتای توسعه‌دهندگان حضور خواهند داشت. به طور معمول، اپل برخی از به‌روزرسانی‌های مهم را در طول چرخه انتشار اضافه می‌کند و ممکن است برخی از ویژگی‌ها تا زمان عرضه رسمی در ماه‌های سپتامبر یا اکتبر در دسترس نباشند و در اواخر سال 2024 افزوده شوند.

فرآیند بتا امسال نیز همانند گذشته خواهد بود؛ با انتشار نسخه توسعه‌دهندگان و سپس نسخه عمومی، که به تدریج تا زمان انتشار نهایی به‌روزرسانی می‌شوند. با این حال، بسیاری از به‌روزرسانی‌های جدید امسال مرتبط با هوش مصنوعی هستند و ممکن است این قابلیت‌ها برای چندین ماه پس از انتشار نسخه نهایی، به عنوان نسخه بتا باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر