coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اوپو Find X8 با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار می‌شود

کمپانی اوپو در گوشی اوپو Find X8 از یک دوربین تله فوتو ماکرو (با قابلیت تصویربرداری از سوژه‌های دور و نزدیک) به همراه یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت اوپو از گوشی Oppo Find X8 در اکتبر سال جاری رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که نسخه اولترا این گوشی یعنی Oppo Find X8 Ultra در سه ماهه اول سال 2025 میلادی معرفی شود. با توجه به اینکه تنها چند ماه تا زمان عرضه باقی مانده، پخش شایعات و افشاگری‌ها به تدریج از جزئیات مربوط به سری Find X8 پرده برمی‌دارند. امروز نیز اطلاعات جدیدی توسط افشاگری به نام اسمارت پیکاچو منتشر شده که جزئیات مربوط به دوربین و ظرفیت باتری نسخه پایه این سری را فاش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو Find X8

به گفته Smart Pikachu، اوپو در حال آزمایش یک لنز ماکرو تله فوتو برای سری اوپو Find X8 است. همان‌طور که می‌دانید، از دوربین تله فوتو برای گرفتن تصاویر واضح از اجسام دور استفاده می‌شود، اما دوربین تله فوتو ماکرو قابلیت‌های یک لنز تله فوتو را با لنز ماکرو ترکیب می‌کند تا تصاویر واضح‌تری را از سوژه‌های دور و یا اجسام بسیار کوچک در فاصله نزدیک ثبت کند.

اوپو Find X8

این افشاگر در پاسخ به کاربری که درباره ظرفیت باتری اوپو فایند ایکس 8 کنجکاو بوده، گفته است که اندازه باتری این گوشی برابر 5000 میلی آمپر ساعت (یا بیشتر) خواهد بود. این نشان می‌دهد که ظرفیت واقعی می‌تواند بین 5100 تا 5500 میلی آمپر ساعت باشد. در گزارش‌های پیشین نیز ادعا شده بود که اوپو فایند X8 به چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک با فناوری 3 نانومتری N3E TSMC مجهز خواهد شد.

در پیکربندی تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک، به احتمال زیاد، از یک هسته قدرتمند Cortex-X5 با سرعت کلاک 3.4 گیگاهرتز، سه هسته قدرتمند Cortex-X4 و چهار هسته از سری Cortex-A7 استفاده خواهد شد. به همین دلیل، انتظارها از این چیپست نسبت به نسل قبلی بسیار بالا است. گفته می‌شود که این تراشه در مقایسه با نسل قبلی خود، 34 درصد کاهش مصرف انرژی و 18 درصد افزایش عملکرد و قدرت خواهد داشت.

از سوی دیگر، گفته می‌شود که تراشه به کار رفته در اوپو Find X8 Ultra اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود. شایعاتی درباره یک مدل سوم نیز شنیده می‌شود که نام آن به احتمال زیاد اوپو Find X8 Pro خواهد بود. البته هنوز هیچ مدرک معتبری دال بر صحت این خبر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی اوپو Find X8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر