coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

خط تراموای رایگان در تهران راه‌اندازی می‌شود [+ جزئیات]

معاون حمل و نقل شهرداری تهران خبر داد که خط تراموای رایگان در تهران به زودی به صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود. پس تراموا چینی در راه تهران است.

یک خط تراموا از کشور چین در اختیار ایران قرار گرفته تا در ناوگان حمل و نقل تهران به کار گرفته شود. بدین وسیله به زودی خط تراموای رایگان در تهران راه‌اندازی می‌شود. طبق اعلام معاون حمل و نقل شهرداری تهران، مسیر و کوریدور خط مشخص شده و در مرحله انتخاب ناوگان هستیم.

بحث راه‌اندازی تراموا سالهاست که مطرح شده و حتی خطوطی نیز در برخی نقاط کشور ساخته شده است؛ اما تاکنون به صورت رسمی افتتاح نشده و آینده آن نیز مشخص نبود. حال به نظر باید به زودی شاهد افتتاح اولین خط تراموا در شهر تهران باشیم.

بیشتر بخوانید: قطارهای سریع السیر در کره باعث افزایش تولید مثل و باروری مردم خواهد شد

خط تراموای رایگان در تهران راه‌اندازی می‌شود

محسن هرمزی، در خصوص راه‌اندازی خط تراموا تهران بیان کرد: «احداث خط تراموا برای پایتخت در طرح جامع حمل و نقل تهران مصوب و مسیر و کوریدور آن مشخص شده است و هم‌اکنون در مرحله انتخاب ناوگان هستیم.»

وی با بیان اینکه مقرر شده است که یک ناوگان نمونه را از چین آورده تا تست‌های اولیه بر روی آن کنترل شود و سپس وارد مرحله انعقاد قرار داد شویم، اظهار کرد:

«قرار است تا این تراموا در مسیر میدان امام حسین (ع) تا پایانه فعلی شرق تردد کند که به نظر می‌رسد این فرآیند حدود 2ماه زمان لازم دارد.»

خط تراموای رایگان در تهران راه‌اندازی می‌شود

معاون حمل و نقل شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ورود این یک رام قطار تراموا در پی توافق با چینی‌ها انجام شده است، افزود: «این یک رام تراموا به صورت رایگان در اختیار شهر تهران قرار خواهد گرفت تا به صورت آزمایشی از آن استفاده کنیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص راه‌اندازی خط تراموا در تهران چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر