coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت گلکسی زد فولد 6 برای بازار ایالات متحده اعلام شد [+ گزینه‌های پیکربندی]

قیمت گلکسی زد فولد 6 پیش از عرضه رسمی فاش شد. این گوشی در سه پیکربندی و سه رنگ مختلف در بازار ایالات متحده موجود خواهد شد.

انتظار می‌رود که سامسونگ از نسل ششم گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 در کنار حلقه هوشمند گلکسی و گلکسی بادز 3 در رویداد Galaxy Unpacked که قرار است در 10 جولای سال جاری برگزار شود، رونمایی کند.

به لطف افشای اطلاعات و پخش شایعات متعدد، از جزئیات زیادی درباره مشخصات تاشوهای آینده سامسونگ آگاه هستیم. تنها چیزی که باقی مانده قیمت بود که آن هم امروز توسط وب‌سایت Smartprix فاش شد. این وب‌سایت قیمت انواع نسخه‌های Galaxy Z Fold 6 در بازار ایالات متحده را مشخص کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت گلکسی زد فولد 6

بر اساس گزارش‌های پیشین ما می‌دانیم که گوشی تاشو گلکسی Z Fold 6 کمی گران‌تر از نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد 5 خواهد بود. افشاگران می‌گویند که این گوشی در سه پیکربندی مختلف با 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. متاسفانه نه افشاگران و نه گزارش‌ها به مقدار رم اشاره‌ای نداشته‌اند، اما از آنجایی که این گوشی قبلا روی وب‌سایت بنچمارک GeekBench با رم 10.84 گیگابایتی مشاهده شده، گفته می‌شود که رم آن 12 گیگابایتی خواهد بود.

قیمت گلکسی زد فولد 6

قیمت Galaxy Z Fold 6 در بازار ایالات متحده برای نسخه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب برابر 1900، 2020 و 2260 دلار خواهد بود. توجه به این نکته مهم است که قیمت این گوشی در مناطق مختلف بسته به هزینه‌های حمل و نقل و واردات ممکن است که کمی بالاتر یا پایین‌تر از این برود. همچنین گفته می‌شود که رنگبندی گلکسی Z Fold 6 شامل سه رنگ نقره‌ای، صورتی و آبی خواهد بود.

وزن این گوشی 239 گرم است که در مقایسه با گلکسی زد فولد پنج 253 گرمی به طور قابل توجهی سبک‌تر است. سایر تاشوهای موجود در بازار مانند Honor Magic V2 که قبل از گلکسی زد فولد 5 منتشر شده یا ویوو ایکس فولد 3 به ترتیب 231 گرم و 219 گرم وزن دارند. بنابراین این گوشی حتی سبک‌تر از برخی تاشوهای پرچمدار فعلی خواهد بود.

علاوه بر این، ظاهرا قرار است که سامسونگ در این گوشی از همان صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی نسل حاضر استفاده کند. با این حال، گلکسی Z Fold 6 نسبت به نسل قبلی عریض‌تر خواهد بود و این مسئله به وضوح در تصاویر و رندرهای این گوشی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت گلکسی زد فولد 6 در بازار ایالات متحده چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر