coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویوو Y28s فایوجی پیش از عرضه رسمی در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد

نتایج تست‌های ویوو Y28s فایوجی در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت. این گوشی به زودی با تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک به عنوان جانشین ویوو Y28 وارد بازار خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت ویوو در ماه ژانویه از گوشی ویوو Y28 خود در چین رونمایی کرد. در همان زمان، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه فورجی این گوشی نیز در دست ساخت است و بلافاصله ویوو Y28 4G توسط پلتفرم صدور گواهی FCC تأیید شد. اکنون، به نظر می‌رسد که سومین عضو این خانواده در راه است. این عضو جدید، به تازگی با نام  vivo Y28s 5G در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y28s فایوجی

گوشی ویوو Y28s 5G با شماره مدل V2346 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 6.3 به ترتیب امتیازهای 599 و 1707 را کسب کرده است. این گوشی با اندروید 14 به بازار عرضه می‌شود و بدون شک با رابط کاربری Funtouch OS 14 ویوو کار می‌کند.

ویوو Y28s فایوجی
Vivo Y28s 5G

نمونه اولیه این گوشی که در تست‌های گیک‌بنچ محک زده شده دارای 8 گیگابایت رم بوده است. با این حال، طبق معمول، نسخه‌های بیشتری از این گوشی با مقدار رم متفاوت در بازار موجود خواهد شد. این گوشی از چیپست مدیاتک، به احتمال زیاد دایمنسیتی 6300 که در ماه آوریل معرفی شده، قدرت خواهد گرفت.

همچنین بر اساس گواهی‌های پیشین که از مراجع صدور گواهی مختلف در سراسر جهان صادر شده، می‌دانیم که Y28s 5G از شارژ سیمی 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. ویوو Y28s به احتمال زیاد به عنوان جانشین ویوو Y28 با فاصله شش ماهه به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو Y28s فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام،لطفا زمان عرضه poco f6 در بازار ایران رو پیگیری کنید،میگن از گمرک هم رد شده اما پخش کننده ها هنوز قصد توزیعش رو ندارن

    پاسخ