coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

چگونه بسته 20 گیگابایتی رایگان دولت را فعال کنیم؟

وزیر ارتباطات امروز خبر از دریافت بسته 20 گیگابایتی رایگان دولت داد که ویژه انتخابات است و برای استفاده در پیام‌رسان‌های ایرانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

امروز جلسه هیئت دولت برگزار و مصوبات جدید اعلام شد. براساس اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسته ویژه‌ای برای انتخابات در نظر گرفته شده که همه کاربران پیام‌‌رسان‌های ایرانی می‌توانند از این بسته استفاده نمایند. درخصوص نحوه فعالسازی بسته 20 گیگابایتی رایگان دولت نیز زارع‌پور گفته است که امروز پیامکی برای همه مردم ارسال می‌شود و اگر تمایل به دریافت بسته داشته باشید، می‌توانید با استفاده از کد دستوری ویژه آن را فعال کنید.

ضمناً تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آغاز شده و هرکدام از نامزدها می‌توانند تبلیغات خود را بر بسترهای مختلف آغاز کنند. از جمله بسترهای مفید و کارآمد برای تبلیغات، پیام‌رسان‌های بومی است که هم‌اکنون میلیون‌ها کاربر داشته و با دریافت بسته 20 گیگابایتی هدیه دولت نیز می‌توانید بدون صرف هزینه، اخبار انتخابات و فعالیت‌های نامزدها را دنبال کنید.

به‌روزرسانی خبر: امیر لاجوردی، رئیس رگولاتوری ایران در شبکه اجتماعی ویراستی، نحوه فعالسازی 20 گیگابایت اینترنت هدیه دولت ویژه انتخابات را توضیح داد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی سرعت اینترنت همراه اول و ایرانسل ؛ افزایش سرعت بر روی کاغذ!

نحوه فعالسازی بسته 20 گیگابایتی رایگان دولت

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فعالسازی این بسته گفت:

«امروز برای مردم پیامکی ارسال می‌شود و هرکس تمایل داشته باشد می‌تواند با کد دستوری ذکرشده در پیامک، هدیه ۲۰ گیگابایتی وزارت ارتباطات برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی را فعال کند تا در ایام تبلیغات انتخاباتی از پیام‌رسان‌ها و تلوبیون از این بسته ۲۰ گیگابایتی رایگان استفاده کند.»

ضمناً طبق گفته وی، برای نامزدهای انتخاباتی نیز بپیک بسته ویژه در نظر گرفته شده تا در سکوهای ایرانی بتوانند تبلیغات خود را انجام دهند. زارع‌پور افزود: «نامزدهای انتخابات ریاست‌جهوری می‌توانند کانال‌های خودشان و هوادارانشان و کانال‌های استانی داشته باشند و برای این کانال‌ها تیک آبی بگیرند که نشان دهد مطالب آن‌ها مورد تایید نامزدها است.»

نحوه فعالسازی بسته اینترنت هدیه دولت

روز گذشته عسی زارع‌‌پور، وزیر ارتباطات در تشریح بسته اینترنت رایگان دولت برای انتخابات اعلام کرد که برای همه مشترکان پیامکی مبنی بر نحوه دریافت بسته ارسال خواهد شد. با وجود اینکه 24 ساعت از این خبر گذشته است، اما هنوز پیامکی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم. اما امیر لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی شیوه فعالسازی بسته هریه دولت ویژه انتخابات را توضیح داده است.

وی گفت:

«بسته بسته هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان 20 گیگابایت 30 روزه برای استفاده از سکوهای روبیکا، تلوبیون، ایتا، سروش، گپ، آی گپ و بله را فعال کنید.»

نحوه فعالسازی بسته 20 گیگابایتی رایگان دولت

وی همچنین کد دستوری مورد فعالسازی برای هر اپراتور را منتشر کرده که بدین صورت است:

  • اپراتورهای همراه اول و رایتل: کد دستوری #673*100*
  • اپراتور ایرانسل: کد دستوری #1*5*

امیر لاجوردی افزود: «فعالسازی این بسته هیچگونه مغایرتی با دیگر بسته‌های اینترنت فعال ندارد.»

نحوه فعالسازی بسته 20 گیگابایتی رایگان دولت

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص اختصاص بسته ویژه انتخابات برای کاربران و نامزدهای انتخاباتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر