coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 با آپدیت امنیتی ژوئن 2024 ایمن‌تر می‌شود

سامسونگ با انتشار آپدیت امنیتی ژوئن 2024 برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 حدودا 59 مشکل امنیتی را برطرف کرده است. این آپدیت فعلا فقط در اروپا و ایالات متحده در دسترس است.

سامسونگ در ماه جاری به دلیل ارائه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای دستگاه‌های گلکسی سازگار، در انتشار آپدیت امنیتی جدید کمی تاخیر داشته است. با این حال، پس از انتشار به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 برای سری گلکسی اس 24، به ‌سرعت در حال منتشر کردن این به‌روزرسانی برای گوشی‌های رده بالا و پرچمدار است. امروز نیز به‌روزرسانی امنیتی جدید برای Galaxy Z Flip 3 در اروپا و ایالات متحده منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی ژوئن 2024 برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3

آپدیت امنیتی جدید سامسونگ در اروپا با ورژن F711BXXS8HXF2 ارائه می‌شود. نسخه آنلاک گلکسی زد فلیپ 3 به‌روزرسانی جدید را با ورژن F711U1TBS7IXF1 در ایالات متحده دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی در حال حاضر در شبکه‌های AT&T،Cellular South و Dish Wireless ایالات متحده در دسترس است. سایر اپراتورها این به‌روزرسانی را در روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3
Galaxy Z Flip 3

وصله امنیتی ژوئن 2024 که در آپدیت جدید سامسونگ گنجانده شده، 59 حفره و نقص امنیتی کشف شده در سیستم نرم افزار را برطرف می‌کند. توجه داشته باشید که این به‌روز‌رسانی هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را به همراه نخواهد داشت. البته خوشبختانه این گوشی چند هفته پیش با دریافت آپدیت One UI 6.1 ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید رابط کاربری One UI را دریافت کرده است.

اگر گوشی شما گلکسی Z Flip 3 است و در ایالات متحده زندگی می‌کنید، هم اکنون می‌توانید این به‌روزرسانی را در تلفن خود نصب کنید. برای این کار کافی است که به منوی تنظیمات رفته و با کلیک بر روی گزینه به‌روز‌رسانی نرم افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. در غیر این صورت، شما می‌توانید فایل آپدیت را از پایگاه داده و اطلاعات وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را با استفاده از یک رایانه ویندوزی و ابزار Odin به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

سامسونگ از گوشی گلکسی زد فلیپ 3 در سال 2021 با اندروید 11 رونمایی کرده است. این گوشی در اواخر سال 2021 اندروید 12 و در اواخر سال 2022 اندروید 13 را دریافت کرده است. آخرین آپدیت اصلی این گوشی اندروید 14 بوده که در اواخر سال گذشته به دست کاربران رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر