coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اهدای تیک آبی به نامزدهای انتخاباتی ؛ ویژگی های جدید پیامرسان های ایرانی

پیام‌رسان‌های داخلی به چند ویژگی جدید مجهز شده و قرار است با اهدای تیک آبی به نامزدهای انتخاباتی در فعالیت ‌های انتخاباتی پیشرو باشند؛ خصوصاً اینکه کاربران بسته رایگان برای استفاده در این پیام‌رسان‌ها دریافت کرده‌اند.

در یک نشست تخصصی، تمامی ظرفیت‌ها و امکانات پیام‌رسان‌های ایرانی در حوزه تبلیغات انتخابات بررسی شد. در جریان این جلسه، مقرر شد که پیام‌رسان‌های بومی باید با اهدای تیک آبی به نامزدهای انتخاباتی نقشی مؤثر در تبلیغات انتخاباتی داشته باشند. این قضیه از جایی بولد می‌شود که دولت بسته اینترنت 20 گیگابایتی انتخابات را ویژه استفاده در پیام‌رسان‌های داخلی برای همه کاربران تدارک دیده است.

طبق این جلسه همچنین پیام‌رسان‌های داخلی نظیر روبیکا، ایتا، سروش، گپ، آی گپ، بله و غیره جدیدترین ویژگی‌های انتخاباتی خود را رونمایی کرده تا نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و کاربران بتوانند از آنها استفاده نمایند. به نظر می‌رسد که دولت برنامه‌ ویژه‌ای برای گسترش استفاده از سکوهای داخلی چیده است و این برنامه احتمالاً معطوف به انتخابات نحواهد شد.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت آئین نامه توزیع اینترنتی دارو ؛ اعتراض پلتفرم‌ها نتیجه داد

اهدای تیک آبی به نامزدهای انتخاباتی توسط پیام‌رسان‌های ایرانی

در یک نشست با محوریت بررسی ظرفیت‌های پیام‌رسان‌های ایرانی در حوزه انتخابات، افرادی از جمله نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری، نماینده ستاد تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی، نمایندگان پیام‌رسان‌های داخلی و غیره حضور داشتند.

در این خصوص حامد منکرسی، معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی ضمن اشاره به بسته اینترنت رایگان دولت برای انتخابات که با همکاری بین وزارت ارتباطات و اپراتورهای همراه تدارک گرفته شده، درخصوص ظرفیت این شبکه‌های در بحث تبلیغات انتخابات گفت: «تجربه پیشین تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد که پیام‌رسان‌های داخلی بستر مناسبی برای این کار هستند.»

وی رعایت بی‌طرفی را مهم‌ترین وظیفه پیام‌رسان‌های داخلی برای تبلیغات نامزدها دانست و  افزود:

«یکی از مهم‌ترین نکاتی که پیام‌رسان‌ها در جریان تبلیغات انتخاباتی نامزدها باید توجه داشته باشند، رعایت اصل بی‌طرفی و فراهم کردن فضای عادلانه برای تمامی نامزدها است. بطوریکه نامزدهای انتخابات بتوانند به طور برابر از این امکانات بهره‌مند شوند.»

اهدای تیک آبی به نامزدهای انتخاباتی توسط پیام‌رسان‌های ایرانی

منکرسی بیان کرد: «مردم می‌توانند تخلفات نامردهای انتخاباتی را از طریق همین پیام‌رسان‌ها گزارش داده تا موضوع توسط کارگروه ویژه متشکل از وزارت کشور و معاونت فضای مجازی دادستانی بررسی شود.»

در ادامه این نشست نمایندگان پیام‌رسان‌های داخلی به معرفی ویژگی‌ها و امکانات خود برای امور تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری 1403 پرداختند. یکی از این ویژگی‌ها، اعطای تیک آبی به نامزدهای انتخاباتی است که در همه آنها مشترک است.

از دیگر امکانات معرفی شده در این نشست به موارد زیر اشاره شده است:

  • ارائه بسته‌های مختلف تبلیغاتی
  • ارسال پیام انبوه به کاربران
  • پخش زنده و امکان برگزاری نظرسنجی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شم درخصوص اعطای تیک آبی به نامزدهای انتخاباتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر