coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آنر X6b بی سر و صدا با چیپست هلیو G85 و باتری 5200 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

دستگاه ارزان قیمت بعدی آنر X6b با رنگبندی‌های متنوع و مشخصات ابتدایی در شبکه ایکس معرفی شد. براساس گزارش‌های منتشر شده این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی TFT LCD با وضوح HD+ و نرخ تجدید 90 هرتز است. این دستگاه همچنین از ویژگی Magic Capsule برخوردار است که برای نمایش وضعیت سیستم و برخی برنامه‌ها در اطراف ناچ قطره‌ای دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید:


معرفی مشخصات آنر X6b

در قلب آنر X6b یک تراشه مدیاتک هلیو جی 85 به همراه 4/6 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. قاب پشتی این گوشی هوشمند را یک دوربین 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد دو بریدگی باقی مانده هم برای فلاش LED و یک برچسب تعبیه شده است.

آنر X6b بی سر و صدا با چیپست هلیو G85 و باتری 5200 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

قسمت نرم‌افزار آنر X6b را MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید 14 پشتیبانی می‌کند. یک باتری 5200 میلی آمپری داخل این دستگاه قرار دارد که شارژ 35 واتی آن را تامین می‌کند.

در آخر به رنگبندی متنوع آنرX6b می‌رسیم. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، چهار رنگ سبز جنگلی، بنفش ستاره‌ای، فیروزه‌ای اقیانوسی و مشکی نیمه‌شب برای این دستگاه انتخاب شده است. البته تاکنون اطلاعات بیشتری از مشخصات و یا قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و چیپست آنر X6b چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر