coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اینفینیکس Zero Flip با شارژ 70 واتی توسط FCC تایید شد

برند همراه اینفینیکس، تکنو ماه سپتامبر اولین گوشی هوشمند خود را با نام Phantom V Flip روانه بازار کرد. اکنون نوبت به اینفینکس رسیده تا دست به کار شده و اینفینیکس Zero Flip را به بازار عرضه کند.در گزارش‌های مختلف اولین گوشی تاشوی هوشمند این تولید کننده با نام اینفینیکس Zero Flip عنوان شده است. این محصول به تازگی تاییدیه خود را از FCC کسب کرده است. این یعنی احتمالا اینفینیکس Zero Flip در تمام بازارهایی که محصولات Infinix در حال حاضر در آنها خرید و فروش می‌شد، عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه اینفینیکس GT 20 Pro مشخص شد

این گواهینامه شماره مدل X6962 را نشان داده و اعلام کرد که یک تاشو به سبک فلیپ با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در راه است. اینفینیکس Zero Flip  دارای دو دوربین با تراز عمودی خواهد بود که در بریدگی‌های یک صفحه نمایش بزرگ مربعی (در حالی که Tecno گرد بود) قرار گرفته است.

اینفینیکس Zero Flip در رنگ مشکی تیتانیوم عرضه خواهد شد، این محصول دارای عملکرد دو سیم کارته بوده و از شارژ سریع سیمی 70 واتی پشتیبانی می‌کند.

به هر حال این تمام جزئیاتی است که تاکنون منتشر شده، انتظار می‌رود تا زمان عرضه مشخصات بیشتری از این محصول منتشر شود. البته به خاطر داشته باشید که اینفینیکس یکی از بازیگران و تولیدکنندگان بهترین گوشی های میان رده  است بنابراین خبری از یک چیپست پرچمدار یا قیمت‌های نجومی در میان نیست.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را درباره‌ی اینفینیکس Zero Flip در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر