coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

یارانه خردادماه به حساب یارانه بگیران نشست

مطابق با ماه‌های پیش، یارانه خردادماه نیز به حساب یارانه‌بگیران واریز شده است؛ اما مبلغ یارانه فعلاً قابل برداشت نیست. چه زمانی می‌شود مبلغ یارانه خرداد را برداشت کرد؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

اگر به خاطر داشته باشید، یارانه معیشتی ماهانه از بهمن 1402 به جای بیستم هرماه، بیست و پنجم برای دهک‌های اول تا سوم و برای دهک‌های 4 تا 9 آخر ماه واریز می‌شود. این شیوه پرداخت یارانه به دلیل واریز یارانه طرح فجرانه به کار گرفته شد و حتی در ماه جاری نیز که دیگر خبری از کالابرگ فجرانه نیست، به همین منوال ادامه پیدا خواهد کرد.

با خبر شدیم که 400 هزار تومان مبلغ یارانه خردادماه 1403 به حساب سرپرستان خانوارهای دهک‌های 1 تا 3 واریز شده است. اما آیا مبلغ یارانه ماه جاری برای دهک‌های 4 تا 9 نیز به صورت قبل واریز می‌شود و یا اینکه تغییری در پرداخت آن صورت گرفته است؟

بیشتر بخوانید: خبری جدید از کالابرگ الکترونیکی ؛ خرید کالای اساسی به قیمت سال قبل

یارانه خردادماه واریز شد

یارانه مرحله 160 سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت رفاه، به حساب یارانه‌بگیران دهک‌های اول تا سوم واریز شده است. لازم به ذکر است که مبلغ این یارانه حداقل تا ساعت 24 روز جمعه، 25 خرداد قابل برداشت نیست و پس از احتمالاً می‌توانید از آن استفاده کنید. مبلغ یارانه معیشتی خردادماه مانند ماه‌های قبلی، 300 هزار تومان به ازای هر فرد خانوار است.

ضمناً افراد مشمول یارانه که در دهک‌های 4 به بعد قرار دارند، باید تا انتهای ماه صبر کنند؛ زیرا مبلغ یارانه 300 هزار تومانی در روز آخر هر ماه واریز می‌شود.

یارانه خردادماه واریز شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص واریز یارانه خرداد و مبلغ آن چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر