coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نام تجاری “Ultra” به ساعت‌های هوشمند سامسونگ هم رسید؛ گلکسی واچ اولترا قبل از عرضه تائید شد

سامسونگ نام تجاری Ultra را ابتدا با گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S20 Ultra معرفی کرد. پس از آن، این نام تجاری را برای تبلت‌های خود با مدل Galaxy Tab S8 Ultra نیز به کار گرفت. اکنون تأیید شده است که نام تجاری Ultra برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز استفاده خواهد شد و به زودی شاهد عرضه گلکسی واچ اولترا “Galaxy Watch Ultra” خواهیم بود.طبق گزارش کمیسیون ملی پخش و مخابرات (NBTC) تایلند، Galaxy Watch Ultra اولین ساعت هوشمند سامسونگ با نام تجاری Ultra خواهد بود. این نهاد نظارتی تایلندی مجوز عرضه این ساعت هوشمند جدید سامسونگ را صادر کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده این نهاد (از طریق MySmartPrice)، ساعت هوشمند آینده سامسونگ با شماره مدل SM-L705F با نام Galaxy Watch Ultra عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


گلکسی واچ اولترا

پیش‌تر انتظار می‌رفت این ساعت با نام Galaxy Watch 7 Ultra معرفی شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، Galaxy Watch Ultra در کارخانه سامسونگ الکترونیکس در کره جنوبی تولید شده و توسط شرکت سامسونگ الکترونیکس تایلند مورد آزمایش قرار گرفته است.

مدلی که توسط NBTC آزمایش شده، نسخه LTE این ساعت هوشمند بوده که با شماره ‘5’ در انتهای شماره مدل آن شناسایی می‌شود. به احتمال زیاد، نسخه‌ بلوتوثی این ساعت هوشمند با شماره مدل SM-L700F عرضه خواهد شد.

گلکسی واچ اولترا 

این خبر نشان می‌دهد که سامسونگ همچنان در حال گسترش استفاده از نام تجاری Ultra برای محصولات متنوع خود است و احتمالا در آینده شاهد عرضه گوشی تاشو Galaxy Z Fold با نام تجاری Ultra نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر