coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویوو Y28 4G با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در سنگاپور عرضه شد

شرکت ویوو امروز از عضو جدید سری Y خود با نام ویوو Y28 4G رونمایی کرد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

عضو جدید سری Y ویوو امروز در بازار سنگاپور عرضه شده است. این دستگاه با نام Vivo Y28 4G شناخته می‌شود و به عنوان جانشین Vivo Y27 با یک‌سری ارتقا جزئی وارد بازار شده است. طراحی ویوو Y28 4G بسیار مشابه سری آیکو Z9 است، تا حدی که تشخیص این دو گوشی از یکدیگر دشوار است. نسخه فایوجی Vivo Y28 از ژانویه سال جاری در کشور هند عرضه خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا کلیه مشخصات نسخه فورجی را بررسی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات ویوو Y28 4G

ویوو Y28 4G درست مانند گوشی‌های هوشمند سری iQOO Z9 از یک جزیره دوربین مربعی شکل در پنل پشت و یک قاب فلزی صاف و براق در کناره‌ها برخوردار است. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند و گواهی IP64، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را تضمین می‌کند.

ویوو Y28 4G
Vivo Y28 4G

در پنل جلویی Vivo Y28 4G یک صفحه نمایش 6.68 اینچی LCD با وضوح 1608 در 720 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت به چشم می‌خورد. یک بلندگوی استریو دوگانه نیز وجود دارد که با داشتن گواهی Hi-Res یک تجربه شنیداری شیرین و همه‌جانبه را برای کاربران رقم می‌زند.

در بخش تصویربرداری، از تنظیمات دوربین‌ دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز بوکه 2 مگاپیکسلی همراه با یک واحد فلاش LED استفاده شده است. علاوه بر این، یک Dynamic Light وجود دارد که با موسیقی، اعلان‌ها و شمارش معکوس سلفی همگام‌ می‌شود. در قسمت جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

برای بخش پردازش Vivo Y28 4G از پردازنده هلیو G85 مدیاتک بهره گرفته شده که با حداکثر 8 گیگابایت رم (به همراه 8 گیگابایت رم مجازی) و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی می‌گیرد و با رابط کاربری Funtouch 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

قیمت ویوو Y28 4G در یک وب‌سایت خرده فروشی سنگاپوری برابر 268 دلار است. این گوشی در دو رنگ‌ سبز و نارنجی برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو Y28 4G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر