coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی میکس فلیپ با صفحه نمایش خارجی بزرگ به زودی عرضه می‌شود

به زودی و در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گوشی شیائومی میکس فلیپ خواهیم بود. در این راستا، افشاگری از مشخصات کلیدی و همچنین طراحی این گوشی پرده برداشته است.

همان‌طور که می‌دانید شیائومی در حال کار بر روی دو گوشی تاشو یعنی Xiaomi Mix Fold 4 و Xiaomi Mix Flip برای عرضه به بازار چین است. از آنجایی که گوشی شیائومی Mix Fold 4 تأییدیه پلتفرم صدور گواهی 3C چین را دریافت کرده به احتمال زیاد در ماه آینده (ژوئیه) عرضه خواهد شد. شیائومی Mix Flip نیز ممکن است که در کنار میکس فولد 4 معرفی شود، چرا که ماه گذشته در مرجع صدور گواهی 3C مشاهده شده است. اکنون، اطلاعات جدیدی توسط Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که از مشخصات کلیدی Mix Flip خبر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و طراحی شیائومی میکس فلیپ

به گفته افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، DCS، شیائومی Mix Flip دارای یک صفحه نمایش خارجی بسیار بزرگ خواهد بود. این نمایشگر امکان چرخش صفحه نمایش را برای کاربران فراهم می‌کند و از این رو کار با آن هم برای چپ دست‌ها و هم برای راست دست‌ها آسان خواهد بود.

گفته می‌شود که قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود که در حال حاضر قدرتمندترین چیپست موجود در بازار محسوب می‌شود. ترکیب این چیپست با قابلیت‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، نوید 50 درصد عملکرد بهتر را در مقایسه با سایر گوشی‌های تاشو افقی موجود در بازار می‌دهد.

شیائومی میکس فلیپ
Xiaomi Mix Flip

علاوه بر این، DCS یک شماتیک احتمالی از این گوشی را با کاربران به اشتراک گذاشته و در آن از طراحی شیائومی Mix Flip پرده برداشته است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، صفحه نمایش کاور این گوشی بسیار بزرگ است و اندازه آن می‌تواند حدود 4 اینچ (مانند صفحه نمایش خارجی آنر Magic V Flip) باشد. در این نمایشگر دو حلقه دوربین به چشم می‌خورد که حلقه بالایی میزبان یک فلاش LED و یک دوربین است. حلقه دوم نیز دومین دوربین پشتی را در خود جای داده است.

بر اساس گزارش‌های پیشین، تنظیمات دوربین این دستگاه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی (لنز OmniVision OV60A) با زوم اپتیکال 2 برابر می‌شود. بنابراین، این گوشی از نظر عکاسی در میان سایر گوشی‌های تاشو از عملکرد برجسته‌ای برخوردار خواهد بود. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ظرفیت و اندازه باتری این گوشی در دست نیست اما گفته می‌شود که سرعت شارژ برابر با 67 وات خواهد بود.

زمان‌بندی شیائومی برای عرضه میکس فلیپ جلو افتاده است، بنابراین زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت این گوشی در دسترس قرار می‌گیرد. حدس زده می‌شود که در ماه جولای شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر