coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اوپو فایند ایکس 7 اولترا در تست بهترین باتری موبایل وب‌سایت DxOMark در جایگاه اول قرار گرفت

اوپو فایند ایکس 7 اولترا پس از قرارگیری در جایگاه اول تست دوربین وب‌سایت DxOMark حالا رتبه اول تست باتری را هم تصاحب کرده است.

گوشی اوپو Find X7 Ultra در رتبه‌بندی جهانی تست باتری DxOMark رتبه اول را کسب کرده است. اگرچه در ابتدا طراحی ضخیم (ضخامت 9.5 میلی‌متری) این گوشی کمی توی ذوق می‌زند اما الان ثابت شده که این طراحی به دلیل سنسورهای دوربین بزرگ و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و عملکرد بی‌نظیر آن در عکس‌برداری و شارژدهی، این ضخامت را کاملا جبران می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اوپو فایند ایکس 7 اولترا بهترین باتری جهان را دارد!

اوپو Find X7 اولترا در تست‌های انجام گرفته توسط وب‌سایت DxOMark، به هنگام استفاده در فضای داخلی، به‌ویژه تماشای ویدیو، برقراری تماس و انجام بازی، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. با این حال، باتری اوپو Find X7 Ultra به هنگام کار در فضای باز، به ویژه زمان عکس گرفتن، برقراری تماس و استفاده از رسانه‌های اجتماعی، کمی دچار مشکل می‌شود.

اوپو فایند ایکس 7 اولترا

به طور کلی، باتری OPPO Find X7 Ultra با شارژ سیمی 100 واتی ظرف 50 دقیقه کاملا پر می‌شود. شارژر بی‌سیم 50 واتی چیزی حدود 2 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد تا گوشی را به طور کامل شارژ کند. طبق گفته دگزومارک، تنها با 5 دقیقه شارژ کردن این گوشی، تا 10 ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید.

تست‌های انجام گرفته، عملکرد باتری را در فضای داخل ساختمان، در حال حرکت و موارد کالیبره شده پوشش داده و از این رو سناریوی استفاده ترکیبی را نشان می‌دهد. این حقیقت که یک شارژ 5 دقیقه‌ای 10 ساعت عمر باتری را به ارمغان می‌آورد، فوق‌العاده چشمگیر و بی‌نظیر است.

ظرفیت باتری این گوشی در 30 دقیقه به 98 درصد و در 20 دقیقه به 80 درصد می‌رسد. با توجه به اینکه معمولا پر کردن کامل باتری توصیه نمی‌شود و 80 درصد ظرفیت برای بسیاری از کاربران کافی است، دستیابی به شارژ 80 درصدی تنها در 20 دقیقه بسیار عالی و حائز اهمیت است. با این حال، این گوشی در 32 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود که این هم بسیار خوب و رضایت‌بخش است. توجه داشته باشید که این نتایج مربوط به تست‌های صورت گرفته با شارژ سیمی هستند.

اوپو فایند ایکس 7 اولترا

هنگام استفاده از شارژ بی‌سیم، گوشی در 30 دقیقه به 43 درصد و در 1 ساعت و 12 دقیقه به 80 درصد می‌رسد. شارژ کامل نیز در 2 ساعت و 22 دقیقه انجام می‌شود. شما می‌توانید نتایج دقیق تست باتری دگزومارک برای اوپو فایند X7 اولترا را در وب‌سایت رسمی DxOMark مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اوپو فایند ایکس 7 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر