coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اسنپدراگون 6s نسل 3 فقط یک نسخه پیشرفته از اسنپدراگون 695 است

هفته گذشته کوالکام خیلی بی سرو صدا از تراشه جدید خود اسنپدراگون 6s نسل 3 خود رونمایی کرد. اما نکته عجیب این بود که این تراشه بسیار شبیه نسل‌های پیشین خود یعنی اسنپدراگون 695 سال 2021 به نظر می‌رسید.پس از بررسی‌های مجدد، مشخص شد که این موضوع فقط در حد حدس و گمان نیست و این شباهت واقعا وجود دارد. کوالکام به Android Authority اعتراف کرد که: «Snapdragon 6s Gen 3 یک نسخه پیشرفته از Snapdragon 695 است که عملکرد CPU، GPU و هوش مصنوعی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد.»


بیشتر بخوانید:


اسنپدراگون 6s نسل 3 یا همان اسنپدراگون 695 ؟

براساس گفته‌های کوالکام، تراشه اسنپدراگون 6s نسل 3 جدا از افزایش سرعت ساعت برای CPU که پیش‌تر یعنی در زمان معرفی به آن اشاره شد و چندین قابلیت که با کمک هوش مصنوعی بهبود یافته ویژگی منحصر به فردی ندارد.

همه چیز خوب به نظر می‌رسد اما راه‌اندازی مجدد یک تراشه سه ساله با نامی دیگر فقط باعث گمراهی بیشتر کاربران خواهد شد. آن هم در زمانی که تولیدکنندگان برای ارائه چیپست‌های جدید با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نکته قابل توجه بعدی این است که s بیانگر ضعیف‌ترین و + به معنای بهترین است. بنابراین دقیقا نمی‌شود کیفیت این تراشه را آنالیز کرد؛ اما فعلا هرچه که هست به خاطر داشته باشید هرجا اسم تراشه اسنپدراگون 6s نسل 3 را شنیدید منتظر یک تراشه اسنپدراگون 695 باشید نه بیشتر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اسنپدراگون 6s نسل 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر