coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX مدیران خودرو [+ شرایط و قیمت]

مدیران خودرو، طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX را با شرایط ویژه متقاضیان عادی و جایگزینی ابلاغ کرد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

مدیران خودرو بازهم طرح فروش جدیدی را آغاز کرده که به واسطه آن متقاضیان عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده می‌توانند از مزایای طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX بهره ببرند. در شرایط فروش محصولات مدیران خودرو، اعلام شده است که متقاضیان از ساعت 16 امروز شنبه، 26 خرداد 1403 می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

قیمت تیگو 8 پرو مکس IE برابر با 2 میلیاردو 609 میلیون تومان و قیمت فونیکس FX نیز برابر با 1 میلیاردو 747 میلیون تومان مطابق بخشنامه فروش است. بدیهی است که برای شرکت در طرح فروش نقدی مدیران خودرو، مشتریان می‌بایست کل بهای خودرو را به صورت یکجا پرداخت کرده و برای شرکت در طرح فروش اقساطی، متقاضیان باید مبلغ علی‌الحساب خودرو را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: فروش ویژه فولکس واگن ID.4 خرداد 1403 [+ قیمت و مشخصات فنی خودرو]

طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX

مدیران خوردو با ارسال بخشنامه‌ای جدید به اطلاع نمایندگان مجاز فروش و متقاضیان محصولات خود رساند که شرایط فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX با موعد تحویل 45 روز کاری مطابق جدول زیر است. جزئیت کامل طرح فروش در بخشنامه زیر قابل مشاهده است:

طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش جدید محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر