coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت HyperOS برای شیائومی 14 اولترا منتشر شد؛ بهبود دوربین تله فوتو و عملکرد فوکوس

آپدیت جدید HyperOS برای شیائومی 14 اولترا منتشر شد. در این به‌روزرسانی، عملکرد کلی لنز تله فوتو و همچنین قابلیت فوکوس آن بهبود یافته است.

بهترین گوشی دوربین محور برند شیائومی یعنی شیائومی 14 اولترا، به‌روزرسانی جدید رابط کاربری HyperOS را دریافت کرده است. شیائومی پس از همکاری با لایکا، در بخش دوربین، بسیار عالی عمل کرده اما هنوز کامل نیست و جای کار دارد. البته این برند بهترین سخت‌افزارهای موجود در بازار را برای ارائه بهترین عملکرد ممکن در بخش دوربین به کار گرفته و اکنون تمام تلاش و تمرکز خود را روی بهبود نرم‌افزار دوربین گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت HyperOS برای شیائومی 14 اولترا

آپدیت جدید HyperOS در گوشی شیائومی 14 Ultra با شماره ساخت OS.1.0.12.0.UNACNXM ظاهر شده است. توجه داشته باشید که این آپدیت دوربین در حال حاضر فقط در کشور چین در دسترس است. بنابراین اگر خارج از چین زندگی می‌کنید، ممکن است کمی طول بکشد تا گوشی شما به‌روزرسانی جدید را دریافت کند. طبق گفته‌های شیائومی، این به‌روزرسانی با حجم ۲۴۶ مگابایت، مشکلات مختلف دوربین را برطرف می‌کند. البته بسته کامل حدودا 6.8 گیگابایت حجم دارد.

شیائومی 14 اولترا
Xiaomi 14 Ultra HyperOS update

بیشترین تغییرات و بهینه‌سازی‌ها در این به‌روزرسانی مربوط به عکاسی با لنز تله فوتو می‌شود. در این راستا، نویز در عکس‌های گرفته شده با دوربین تله فوتو کاهش و عملکرد فوکوس در هنگام ثبت عکس افزایش یافته است. معمولا فوکوس با دوربین‌های تله‌ فوتو کمی چالش‌برانگیز است، بنابراین تلاش شیائومی در جهت حل این مشکل بسیار عالی و رضایت‌بخش است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت HyperOS برای شیائومی 14 اولترا و بهبود عملکرد دوربین آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر