coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

انتشار تصاویر کیبورد و استایلوس در پایگاه داده FCC شایعه وجود وان پلاس پد پرو را قوت بخشید

در حالی که به نظر می‌رسد عرضه وان پلاس پد پرو 2 به تأخیر افتاده است، شایعات حاکی از آن است که این شرکت بر روی تبلت پیشرفته‌تری کار می‌کند. این شایعات از سوی یک منبع معتبر به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد OnePlus ممکن است به زودی یک تبلت پرو به نام OnePlus Pad Pro را عرضه کند.این شایعات با مشاهده کیبورد و استایلوس برند OnePlus در پایگاه داده FCC قوت بیشتری گرفته‌اند. به گزارش نشریه چینی ITHome، این لوازم جانبی برای تبلت Pad Pro در نظر گرفته شده‌اند.


بیشتر بخوانید:


وان پلاس پد پرو

طبق اطلاعات موجود، کیبورد با شماره مدل OPK2402 که توسط شرکت Tinlong Mobile ساخته شده، دارای یک طرح کلید شش ردیفی استاندارد با یک تاچ‌پد بزرگ است و در ناحیه استراحت مچ دست راست یک چیپ NFC نیز قرار دارد.

طراحی پشت کیبورد نیز محل قرارگیری دوربین تبلت احتمالی وان پلاس پد پرو را نشان می‌دهد. این طراحی یک بریدگی دوربین دایره‌ای شکل در مرکز پشت کیبورد را نشان داده که مشابه طراحی OnePlus Pad اصلی است.

 

در اسناد FCC همچنین یک استایلوس با شماره مدل OPN2402 نیز دیده می‌شود. گفته شده که این استایلوس از یک آنتن بلوتوث FPC استفاده می‌کند که نشان‌دهنده قابلیت اتصال بی‌سیم برای حساسیت به فشار و سایر عملکردها است.

اگرچه اسناد FCC به طور مستقیم وجود OnePlus Pad Pro را تأیید نمی‌کنند، اما زمان‌بندی و عناصر طراحی قویاً نشان می‌دهند که این لوازم جانبی برای یک تبلت جدید از شرکت OnePlus در نظر گرفته شده‌اند.

ناگفته نماند که این موارد هنوز در حد شایعه هستند و OnePlus هنوز هیچ اعلام رسمی‌ای درباره OnePlus Pad Pro یا لوازم جانبی آن نکرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر