coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فوری نیسان وانت زامیاد ویژه عید قربان [+ بخشنامه فروش]

سایپا، طرح فروش فوری نیسان وانت زامیاد را به صورت نقدی و با قیمت قطعی آغاز کرد. ضمناً این طرح ویژه نسخه تک‌سوز کامیونت زامیاد است.
سایپا دو طرح فروش فعال در سایت فروش خود دارد که مطابق آن 4 محصول خود را برای فروش عرضه کرده است. نخست طرح فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان آغاز شد که متقاضیات باید پس از خودرو انتخابی قیمت علی‌الحساب خودرو را پرداخت کند و مابقی بهای خودرو را در زمان موعد تحویل به نرخ روز توسط خریدار پرداخت خواهد شد.

پس از این طرح، سایپا طرح فروش فوری نیسان وانت زامیاد در 3 نسخه تک‌سوز، تک‌سوز آپشنال SVPD و نیسان وانت هیدرولیک را نیز آغاز کرده است. این شرکت به زودی شرایط فروش کامیونت نیسان‌ آبی را نیز آغاز خواهد کرد.

به‌روزرسانی خبر: پس از گذشته کمتر از 24 ساعت از اعلام اولیه فروش نیسان وانت حالا بخشنامه فروش این خودرو نیز از سمت سایپا منتشر شده است.


بیشتر بخوانید:


شرایط ثبت‌نام در طرح فروش فوری نیسان وانت زامیاد

سایپا به منظور تأمین نیاز بازار و افزایش عرضه محصولات خود قصد دارد وانت نیسان آبی تک‌سوز آپشنال SVP را به صورن نقدی و فوری به فروش برساند. ثبت‌نام در این طرح از روز سه‌شنبه، 29 خرداد 1403 رأس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

ثبت‌نام در طرح فروش وانت نیسان آبی فقط به صورت اینترنتی و از درگاه فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com انجام می‌شود. ضمناً ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است متقاضیان محترم می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت‌نام، قبل از زمان شروع ثبت‌نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

شرایط ثبت‌نام در طرح فروش فوری نیسان وانت زامیاد

این خودرو در مدل 1402 به مشتریان تحویل می‌شود و ایران خودرو بایت این قصور، تخفیفی 4 درصدی برای خریداران لحاظ کرده است. ضمناً متقاضیان می‌توانند دو رنگ آبی همیشگی و سفید را برای خود انتخاب کنند.

در بخشنامه فروش سایپا ویژه کامیونت نیسان، مراحل ثبت‌نام نیز درج شده است و جزئیات آن را می‌توانید در بخشنامه مطابق تصویر زیر مشاهده کنید:

شرایط ثبت‌نام در طرح فروش فوری نیسان وانت زامیاد

بیشتر بخوانید:

آبا شنما قصد شرکت در این طرح فروش را دارید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما درخصوص شرایط این طرح کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر