coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اطلاعیه جدید سامانه خودروهای وارداتی جانبازارن [+ جزئیات]

سامانه خودروهای وارداتی جانبازارن پس از مدتها خاموشی دوباره بازگشایی شد. براساس اطلاعیه این سامانه، جانبازان می‌توانند شخصاً خودرو به کشور وارد کنند.

حدود 3 ماه پیش بود که مرحله سوم ثبت‌نام خودروهای وارداتی جانبازان آغاز و این افراد می‌توانستند با مراجعه به سامانه خودروهای وارداتی جانبازارن مراحل ثبت‌نام و انتخاب خودرو را طی کنند. حال این سامانه پس از 3 ماه با اطلاعیه جدیدی بازگشایی شده است. براساس این اطلاعیه، همه جانبازانی که واجد شرایط بوده و در طرح فروش ثبت‌نام ‌کرده‌، می‌توانند به صورت شخصی و انفرادی خودرو به کشور وارد کنند. همچنین در اطلاعات جدید این سامانه ذکر شده که امکان لغو پیش ثبت‌نام برای آن دسته از جانبازان 70 درصد که تمایل خود برای خرید خودرو را از دست داده, مهیا شده است. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


سامانه خودروهای وارداتی جانبازارن بازگشایی شد

سامانه مذکور به آدرس janbazan.saleauto.ir پس از 3 ماه مجدد بازگشایی شد. در اطلاعیه جدید این سامانه ذکر شده که جانبازان بالای 70 درصد در صورت اختیار می‌توانند از امروز یکشنبه، 27 خرداد لغایت دوشنبه، 28 خرداد جهت لغو پیش ثبت‌نام خود اقدام کنند.

پس از آن افرادی که تمایل به وارد کردن خودرو دارند، می‌بایست مرحله بعد را در سامانه جامع انجام دهند. با این روند تمامی پروسه واردات خودرو توسط فرد جانباز بالای 70 درصد انجام خواهد گرفت.

نکته: جانبازارن عزیز باید به این نکته توجه کنند که اگر تمامی مراحل خرید و ترخیص خودرو توسط خودشان انجام شود و تمامی مسئولیت‌های این کار را نیز به عهده بگیرند.

پس از اتمام مراحل واردات خودرو، شخص مورد نظر می‌تواند جهت دریافت خدمات پس از فروش و تامین قطعات، با یکی از شرکت‌های مرتبط با برند خودروی وارداتی خود قرارداد ببندد.

سامانه خودروهای وارداتی جانبازارن بازگشایی شد

متن اطلاعیه سامانه خودروهای وارداتی جانبازان

«با عنایت به پیگیری‌های مکرر برخی از جانبازان مبنی بر حذف انتخاب خودرو خود از سامانه به آگاهی می‌رساند برای جانبازان معزز 70 درصد (ویژه) از تاریخ 1403/03/27 لغایت 1403/03/28 امکان لغو پیش ثبت‌نام ایجاد گردیده است، لازم به ذکر است چنانچه جانبازان محترم، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نمایند، می‌بایست در سامانه جامع تجارت جهت ثبت سفارش نهایی، خودروی خود را انتخاب و بر مبنای آن کلیه فرآیند‌های واردات خودرو را شخصاً انجام دهند. بدیهی است مسئولیت کلیه انجام امور مربوط به واردات به عهده جانباز می‌باشد.

جانبازان محترم با ورود به سامانه جانبازان و در بخش جزییات سفارش، گزینه انصراف از طرح را انتخاب و پس از تایید متن نمایش داده شده از فرآیند سامانه عرضه خودروی جانبازان خارج می‌گردد.»

سامانه خودروهای وارداتی جانبازارن بازگشایی شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص امکان واردات خودرو توسط خود فرد جانباز چیست؟ آیا چنین امکانی برای دیگران هم وجود دارد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر