coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ارسال فراخوان استخدام نیروی انتظامی [+ لینک ثبت‌نام]

فرخوان جدید استخدام نیروی انتظامی ارسال شد. مطابق این فراخوان، جوانانی که قصد فعالیت در نیروهای مسلح را دارند، می‌بایست از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنند.

نیروهای مسلح کشور هرساله آگهی‌های استخدام خود را در دو بخش افسری و درجه‌داری ارسال کرده تا بتوانند از بین جوانان جویای‌کار و متعهد، نیروی جدید جذب کنند. در آخرین اطلاعیه در این خصوص، فراخوان استخدام نیروی انتظامی توسط فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صادر شده است و افراد علاقه‌مند به خدمت در نیروهای مسلح می‌توانند از هم‌اکنون برای این مهم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: نفوذ شیادان به فضای مجازی با آگهی های استخدام جعلی ؛ کارجویان مراقب باشید

آگهی استخدام نیروی انتظامی

فرماندهی انتظامی پلیس ایران در آگهی جذب خود اعلام کرده که از قرار است از بین جوانان با مدرک دیپلم نیروی جدید استخدام کند. در اطلاعیه فراجا آمده است: «به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مرد، مؤمن، متعهد و کارآمد با مدرک دیپلم در رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در مقطع درجه‌داری استخدام می‌کند.»

آگهی استخدام نیروی انتظامی

این افراد می‌توانند برای استخدام به مدیریت گزینش فرماندهی انتظامی استان‌ها مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین و از طریق مراجعه غیرحضوری به وب‌سایت مرکز گزینش و استخدام به آدرس www.gozinesh.police.ir اقدام کنند.

البته طبق تجربه ما، این وب‌سایت فعلاً در دسترس نیست و این احتمالاً به دلیل به‌روزرسانی سایت و افزودن بخش‌های ویژه این استخدامی باشد. اما به هر صورت بهتر است در طول روز سری به آن بزنید و در صورت رفع خطا، ثبت‌نام را آغاز کنید.

 

بیشتر بخوانید:

آیا شما قصد شرکت در این فراخوان را دارید؟ یا تاکنون در گزینش‌های نیروهای مسلح شرکت کرده‌اید؟ لطفاً تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر