;
coinex

با هک سامانه های بورس ، استخدام شوید؛ رقابت هکرهای ایرانی در تالار شیشه‌ای

شاید برایاتان جالب باشد که هم‌اکنون 40 نفر از هکرهای ایران برای هک سامانه های بورس با یکدیگر رقابت می‌کنند. این رقابت در محل سازمان بورس اوراق بهادار برگزار شده است.

اولین رویداد «کشف باگ جایزه‌دار» در محل سازمان بورس اوراق بهادار درحال برگزاری است. این رویداد نخست در تاریخ‌های 24 تا 26 بهمن بین 140 شرکت‌کننده آغاز و 40 نفر به مرحله بعدی راه یافتند.

هدف از برگزاری این رویداد جذاب، ارتقاء سطح امنیت سامانه‌های بورسی است و بعید نیست که برندگان بتوانند در این سازمان و یا دیگر سازمان‌های کشور استخدام شوند. لازم به ذکر است که رقابت برای هک سامانه های بورس در مرحله دوم، 3 روز به طول خواهد انجامید و پس از بررسی هر 5 سامانه سازمان بورس، با برندگان ضمن اعطای جوایز نقدی، تعامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: هک سیستم های قوه قضاییه توسط گروه هکری عدالت علی ؛ [+واکنش قوه قضاییه]

با هک سامانه های بورس جایزه دریافت کنید

پس از برگزاری نخستین مرحله رویداد «کشف باگ جایزه‌دار» که از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ با حضور ۱۴۰ نفر از متقاضیان به صورت آنلاین با هدف ارتقای امنیت سایبری و استفاده از ظرفیت فعالان این حوزه صورت گرفت از دیروز ۴۰ متقاضی که به مرحله دوم راه یافتند، به مدت 3 روز به صورت حضوری در محل سازمان بورس و اوارق بهادار به منظور کشف باگ‌ها سامانه‌ها رقابت خود را آغاز کردند.

با هک سامانه های بورس جایزه دریافت کنید

در این خصوص حامد سنجری، رئیس مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه اعلام کرد:

پس از پایان یافتن مرحله دوم بر اساس گزارش‌های واصله و بررسی مستندات گروه‌های برتر مشخص خواهند شد، که ضمن تقدیر و اعطای جوایز در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار و مسئولان سایبری کشور برگزار می‌شود، سازمان بورس نیز در ادامه با افراد برگزیده تعامل سازنده و مفید انجام خواهد داد.

مسابقه حضوری باگ جایزه دار در گام نخست با بررسی سه سامانه عملیاتی «TSETMC، سامانه سجام و DDN » آغاز و دو سامانه دیگر نیز از امروز افزوده خواهد شد تا در مجموع پنج سامانه مورد نظر سازمان بورس و اوراق بهادار مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص برگزاری این رویداد چیست؟ آیا سامانه های بوری آنقدر مقاوم هستند که بتوانند در برابر نفوذ این افراد مقاومت کنند؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    This stage is fabulous. The magnificent information uncovers the publisher’s excitement. I’m shocked and envision additional such extraordinary presents.

    پاسخ