coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

عذرخواهی دیوار بابت اشتباه 10 میلیونی ؛ بهای استعلامات قضایی نادرست را می‌دهیم

با عذرخواهی دیوار بابت اشتباه 10 میلیونی که از برخی خطاهای موجود در پلتفرم سرچشمه می‌گیرد، کاربران متضرر می‌توانند 10 میلیون تومان خسارت دریافت کنند.

دیوار به تازگی در اطلاعیه‌ای گفت که متوجه برخی خطاها در پلتفرم خود شده است که به واسطه آن تعدادی از کاربران ضررهای چند میلیونی کرده‌اند. ظاهراً مشکل در نادرست بودن IP برای استعلامات قضایی برمی‌گردد و دیوار به همین دلیل ضمن عذرخواهی، به کاربران قول پرداخت خسارت داده است.

یکی از مواردی که باعث بازداشت 4 شبه یکی از کاربران دیوار شده، در ارتباط با یک پرونده کلاهبرداری رمزارزی است که خطای استعلام دیوار در دادن IP اشتباه منجربه به بازداشت این کاربر شده است. ضمناً دیوار در اطلاعیه خود اعلام کرده است که احتمال می‌رود در بازه زمانی تقریباً 1 ساله ممکن است افراد دیگری خسارت دیده باشند.

بیشتر بخوانید: اندونزی تهدید کرد پلتفرم ایکس را به دلیل اجازه انتشار محتوای مستهجن مسدود می‌کند

عذرخواهی دیوار بابت اشتباه 10 میلیونی

در اطلاعیه دیوار ذکر شده است: «گمان ما این است که از تیر ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳، به‌ این دلیل، ممکن است افرادی دیگر نیز با مشکل روبرو شده باشند. ما مسئولیت این خطای فاحش را به عهده می‌گیریم و صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. برای پیگیری همه‌جانبه ماجرا نیز، تیم ویژه‌ای را در دیوار تعیین کرده‌ایم و در تلاشیم از تمام مسیرهای ممکن، افراد آسیب‌دیده احتمالی را بیابیم و همراه با دلجویی از آنها، خسارتشان را جبران کنیم.»

در ادامه اطلاعیه، دیوار می‌گوید: «از همه شهروندانی که ممکن است به خاطر این خطای نرم‌افزاری دچار مشکل شده باشند، تقاضا داریم تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، با تلفن مستقیم ۷۹۴۵۸۵۷۰-۰۲۱ تماس بگیرند یا مشخصات و مستندات خود را به آدرس ایمیل legal@divar.ir ارسال کنند تا برای حل مشکل و جبران خسارت‌های احتمالی آنها اقدام کنیم. بی‌تردید آسیب‌های واردشده به افراد به‌شکل مادی قابل جبران نیست، با این حال، دیوار به‌ازای هر روز مشکل مشابه، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به افراد آسیب‌دیده غرامت پرداخت خواهد کرد.»

عذرخواهی دیوار بابت اشتباه 10 میلیونی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص عذرخواهی دیوار و مشکل در خدمات این پلتفرم چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر