coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت هوشمند اپل سری 10 صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و طراحی باریک‌تری خواهد داشت

با نزدیک شدن به فصل پاییز، اپل آماده معرفی جدیدترین سری ساعت‌های هوشمند خود، سری 10، می‌شود و جزئیات تازه‌ای از این محصول به بیرون درز کرده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که ساعت هوشمند اپل سری 10 نسبت به مدل‌های قبلی باریک‌تر بوده و صفحه‌نمایش بزرگ‌تری خواهد داشت.طبق یادداشت اخیر مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور و منبع اطلاعاتی قابل اعتماد اپل، اندازه‌های جدید ساعت هوشمند اپل از 41 میلی‌متر و 45 میلی‌متر به حدود 45 میلی‌متر و 49 میلی‌متر افزایش می‌یابد، در حالی که طراحی باریک‌تری خواهد داشت.


 

بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های جدید ساعت هوشمند اپل سری 10

این تغییرات که نشان‌دهنده یک تغییر قابل توجه است می‌تواند این گجت پرطرفدار اپل را یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2024 کند؛ اندازه‌های جدید در اصل با مدل‌های بزرگتر سری 9 فعلی برای کوچکترین ساعت هم‌خوانی دارد، در حالی که مدل بزرگتر به ابعاد صفحه‌نمایش Ultra نزدیک می‌شود. با این حال، مدل Ultra همچنان با ساختار ضخیم‌تر و قاب تیتانیومی قوی‌تر و محافظ برجسته تاج ساعت باقی خواهد ماند.

ویژگی‌های جدید ساعت هوشمند اپل سری 10
ساعت هوشمند اپل سری 10

بررسی اپل واچ Ultra 2

در مورد اپل واچ Ultra، کو اشاره کرد که امسال تغییرات عمده‌ای در آن رخ نخواهد داد. با این حال، احتمال دارد یک گزینه رنگی جدید به صورت قاب تیره یا مشکی معرفی شود، به شرطی که تولید آن با انتظارات مطابقت داشته باشد. مشخصات مدل اپل واچ Ultra تقریباً بدون تغییر باقی خواهند ماند و در صورت موفقیت در تولید، گزینه‌های رنگی جدید ممکن است معرفی شوند.

استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی در تولید اپل واچ

بر اساس گزارش‌ها، اپل قصد دارد تا پایان امسال از فناوری چاپ سه‌بعدی در تولید قطعات ساعت هوشمند خود استفاده کند. این اقدام پس از آزمایش‌های موفقی انجام می‌شود که به طور قابل توجهی بهره‌وری تولید را افزایش داده است. به گفته کو، شرکت BLT تأمین‌کننده این قطعات چاپ سه‌بعدی خواهد بود.

شایعات درباره شاسی باریک‌تر با گزارش‌های مارک گورمن از بلومبرگ همخوانی دارد که می‌گوید محصولات آینده اپل (شامل آیفون، ساعت و مدل‌های مک‌بوک پرو) طراحی باریک‌تری خواهند داشت، که این روند با آیپد پرو M4 (2024) آغاز شده است.

همچنین شایعاتی درباره یک تغییر بزرگ در سخت‌افزار اپل واچ وجود دارد. این شایعات شامل بحث درباره سیستم اتصال بند مغناطیسی جدیدی است که به باریک‌تر شدن طراحی کمک می‌کند.

احتمال نامگذاری اپل واچ سری 10 به عنوان اپل واچ X

از آنجا که سری 10 با دهمین سالگرد معرفی اولین اپل واچ همزمان شده، گمان‌ می‌رود این شرکت با توجه به سنتی که در نامگذاری دارد، به عنوان اپل واچ X معرفی شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر