coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای دیما ویژه عید قربان تا غدیر [+ جزئیات و قیمت]

گروه خودروسازی مایان، شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای دیما ویژه عید قربان تا غدیر را اعلام کرد. در این طرح 3 خودرو باری برند دیما به فروش می‌‎رسند.

اگر به خودروهای باری و کشنده‌های پرقدرت و پر امکانات علاقه دارید، قطعاً تاکنون نام «دیما» را شنیده‌اید. خودروهای برند دیما که در ایران توسط گروه خودروسازی مایان مونتاژ می‌شوند، توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته و از لحاظ قیمتی نیز دست پُرتری نسبت به آنها دارند.

براساس آخرین بخشنامه فروش محصولات شرکت مایان، شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای دیما ویژه عید قربان تا غدیر اعلام شده که مختص به سه خودرو کشنده دیما با کولر درجا، کامیونت 6 تن خوابدار و کامیون بار 19 تن جدید است. این خودروها با شرایط ویژه برای 8 روز عید قربان و غدیر تدارک دیده شده‌اند. جزئیات و شیوه فروش خودروهای دیما را می‌توانید در ادامه مطلب دنیال کنید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای دیما ویژه عید قربان تا غدیر

شرکت مایان بنا دارد از فردا سه‌شنبه، 29 خرداد 1403 طرح فروش 3 محصول ذکر شده در دو قالب نقدی و اقساطی آغاز کند. این طرح طبق گفته شرکت تا پایان ساعت 5 عصر روز دوشنبه، 4 تیرماه 1403 و یا تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

قیمت کشنده دیما کولر درجا برابر با 6 میلیارد و 490 میلیون تومان، قیمت کامیونت 6تن خوابدار دیما معادل 2 میلیاردو 155 میلیون تومان و قیمت کامیون باری 19 تن نیز 3 میلیاردو 700 میلیون تومان است.

موعد تحویل هر سه به یکریگر متفاوت و به شکل زیر است:

  1. موعد تحویل کشنده دیما با کولر درجا: 40 روز کاری
  2. موعد تحویل کامیونت 6تن خوابدار: 15 روز کاری
  3. موعد تحویل کامیون باری 19 تن: 20 روز کاری

در شرایط فروش اقساطی دیما سود انصراف بری هرسه خودرو 7 درصد و سود مشارکت نیز 20 درصد تعیین شده است. بدیهی است که در این شرایط متقاضی باید مبلغی به عنوان علی‌الحساب پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را به صورت اقساط ماهانه و با مبلغ مشخص که در بخشنامه قید شده، پرداخت نماید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش محصولات مایان تحت برند دیکا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر