coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اولین تصاویر از کیس شارژ Galaxy Ring سامسونگ منتشر شد

در تاریخ 10 ژوئیه، سامسونگ رویداد Unpacked بعدی خود را 16 روز پیش از مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک تابستانی در پاریس فرانسه برگزار خواهد کرد. سامسونگ که یکی از حامیان اصلی این دوره از مسابقات المپیک است، قصد دارد در رویداد بزرگ خود از گوشی‌های تاشو (Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6)، گلکسی واچ 7 و گلکسی رینگ سامسونگ رونمایی کند. سامسونگ اولین بار در فوریه گذشته در MWC بارسلونا به طور مختصر و غیررسمی از گلکسی رینگ رونمایی کرده بود اما قرار است در 10 ژوئیه رسما آن را معرفی کند.

به لطف توئیتی از افشاگر معروف @TheGalox_، حالا اولین تصویر از کیس شارژ Galaxy Ring سامسونگ در دسترس است. در حالی که سامسونگ قبلاً تصاویری از خود حلقه Galaxy Ring منتشر کرده بود، کیس شارژ آن تا کنون ناشناخته مانده بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات کیس شارژ Galaxy Ring سامسونگ

کیس شارژ Galaxy Ring سامسونگ احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتبانی خواهد کرد؛ با اینحال در تصاویر منتشر شده یک درگاه شارژ کابل به بیرون نیز دیده می‌شود. این ددر حالیست که گلکسی رینگ سامسونگ در داخل کیس و روی یک نگهدارنده قرار دارد.

سامسونگ هنوز مشخصات فنی اولین حلقه هوشمند خود را اعلام نکرده، اما به عمر باتری 9 روزه اشاره کرده که به این معنی است که Galaxy Ring می‌تواند بیشتر زمان را بر روی انگشت کاربر باشد تا در داخل کیس شارژ.

مشخصات کیس شارژ Galaxy Ring سامسونگ

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ تولید اولیه این دستگاه را به 400,000 واحد محدود کرده و این حلقه در 9 سایز مختلف عرضه خواهد شد. Evan Blass قبلا فاش کرده بود در صورتیکه خریدار سایز انگشت خود را نداند، می‌تواند یک کیت اندازه‌گیری از سامسونگ سفارش دهد تا این اطلاعات را به دست آورد. آخرین شایعات حاکی از آن است که Galaxy Ring با قیمت بین 300 تا 350 دلار در ماه آگوست عرضه خواهد شد.

Galaxy Ring با گوشی گلکسی کاربر همگام می‌شود تا داده‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام او را ارائه دهد. احتمال دارد که همه ویژگی‌های بهداشتی درجه پزشکی این حلقه در زمان عرضه آماده نباشند؛ چراکه سامسونگ به تأییدیه FDA برای استفاده از برخی از سنسورهای این پوشیدنی به منظور تحلیل داده‌های مربوط به سلامت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر