coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی (TECNO SPARK 20 Pro 5G) معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی به عنوان اولین گوشی هوشمند 5G در سری SPARK 20 تکنو با عملکرد و قابلیت‌های سرگرمی پیشرفته معرفی شد.

کمپانی TECNO از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام SPARK 20 Pro 5G رونمایی کرد. این دستگاه که برای تعریف مجدد بخش گوشی‌های میان رده این برند طراحی شده، از تاریخ 20 ژوئن 2024 در عربستان سعودی و پس از آن در بازارهای خاورمیانه، آفریقا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین در دسترس خواهد بود. برای آگاهی از کلیه مشخصات و ویژگی‌های یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سال 2024 در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی

بررسی مشخصات گوشی تکنو اسپارک 20 پرو را از بخش سخت افزار آغاز می‌کنیم. در قلب تکنو SPARK 20 Pro 5G پردازنده قدرتمند دایمنسیتی 6080 مدیاتک قرار گرفته است. این چیپست با امتیاز قابل توجه 430000 در بنچمارک AnTuTu، عملکرد یکپارچه و کارآمدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، فناوری هوشمند 5G ادغام شده با این تراشه، به دستگاه اجازه می‌دهد تا به طور هوشمند بین شبکه‌های 4G و 5G جابجا شود و در نتیجه سرعت و کارایی انرژی را بهینه کند.

تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی
TECNO SPARK 20 Pro 5G

از سوی دیگر، فناوری UPS Ultra Power Signal، سیگنال قوی و پایداری را فراهم می‌کند و به طور قابل توجهی نرخ داده را بهبود می‌بخشد. در عین حال، فناوری Linkbooming 1.0 تأخیر را تا 25٪ کاهش می‌دهد و تجربه آنلاین روان‌تر و سریع‌تر را تضمین می‌کند. همچنین ویژگی Super Wi-Fi به افزایش سرعت و کاهش مصرف باتری کمک می‌کند و از این رو برای افرادی که دائما در حال حرکت هستند بسیار کاربردی است.

تکنو اسپارک 20 Pro تجربه صوتی و تصویری بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. با وجود بلندگوهای دوگانه استریو که تاییدیه Hi-Res را دریافت کرده و از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) پشتیبانی می‌کنند، کاربران می‌توانند از صدای فراگیر و با کیفیت بالا لذت ببرند. ویژگی 400٪ Big Volume نیز قابلیت‌های صوتی دستگاه را تقویت می‌کند و در نتیجه خروجی صدا بسیار گوش‌نواز و باکیفیت می‌شود.

تجربه بصری هم با وجود صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی فول‌اچ‌دی به همان اندازه چشمگیر است. این نمایشگر نه تنها وضوح خیره‌کننده و رنگ‌های زنده را به تصویر می‌کشد، بلکه با داشتن یک الگوریتم نوسازی هوشمند، نرخ نو‌سازی صفحه را بر اساس میزان استفاده تطبیق می‌دهد و در نتیجه این حرکت، هم تصویر روان‌تر می‌شود و هم عمر باتری بهبود می‌یابد.

در طراحی تکنو SPARK 20 پرو عنصر زیبایی‌شناسی به وضوح مشخص است. طراحی جزیره دوربین مربعی با لبه‌های گرد ظاهری مدرن و شیک را به گوشی بخشیده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز در بازار موجود می‌شود که هر سه مدل به شدت زیبا و چشم‌نواز هستند. بافت نانو و مواد چرمی سازگار با پوست به کار رفته در بدنه دستگاه از فضای داخلی خودروهای سطح بالا الهام گرفته شده‌ و ظاهر لوکس آن را دو چندان می‌کنند.

تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی
تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی

افراد علاقه‌مند به عکاسی بدون شک از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی لذت خواهند برد. این دوربین ثبت تصاویر با وضوح بالا و شفاف را تضمین کرده و از سوی دیگر زوم حسگر 3 برابری و زوم دیجیتال 10 برابری امکان ثبت عکس‌ از فاصله دور با جزئیات دقیق را فراهم می‌کنند. فناوری پیکسل تطبیقی ​​9 در 1 و  همچنین حالت سوپر شب، کیفیت تصاویر در شرایط نوری مختلف را افزایش می‌دهد و به طور کلی یک عملکرد بی‌نظیر در هر موقعیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع تغذیه تکنو SPARK 20 Pro فایوجی یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی است که با ویژگی عمر طولانی 1600 چرخه، دوام بالایی دارد. قابلیت شارژ سریع 33 واتی نیز هم سرعت شارژ شدن را افزایش می‌دهد و هم امکان خرابی را به حداقل می‌رساند.

با وجود 256 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم (8 گیگابایت + 8 گیگابایت رم مجازی)، کاربران فضای کافی برای برنامه‌ها، رسانه‌ها و فایل‌های خود خواهند داشت و همچنین عملکرد روانی را به هنگام مالتی‌تسک دریافت خواهند کرد.

گوشی جدید تکنو اندروید 14 را در قالب رابط کاربری HiOS 14 اجرا می‌کند. این یک رابط کاربر پسند با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید است که امنیت، کارایی و تجربه کاربری یکپارچه را تضمین می‌کند.

در نهایت می‌توان گفت که تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی (TECNO SPARK 20 Pro 5G) قرار است که در بازار گوشی‌های هوشمند میان رده تحول بزرگی ایجاد کند. این گوشی، با ترکیب فناوری‌های پیشرفته، طراحی زیبا و عملکرد قدرتمند، نوید یک تجربه استثنایی با شبکه 5G را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تکنو اسپارک 20 پرو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر