coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویر لو رفته از Galaxy Buds 3 طراحی ناامیدکننده آن را به نمایش گذاشت!

شایعات زیادی در مورد Galaxy Buds 3 سامسونگ و طراحی آن که به ایرپادهای اپل شباهت دارند شنیده‌ایم. به نظر می‌رسد این شایعات درست باشند، زیرا سامسونگ ظاهراً قصد دارد از طراحی کلاسیک “لوبیایی” شکل Galaxy Buds فاصله بگیرد. با این حال، تصاویر لو رفته از این محصول نشان می‌دهند که این هدفون‌ها ممکن است ارزان‌ترین طراحی سامسونگ تا به حال باشند.

قبلاً، اپلیکیشن Samsung Members تصویری از Galaxy Buds 3 منتشر کرده بود. در آن تصاویر به وضوح شباهت گلکسی بادز 3 به ایرپادهای اپل قابل تشخیص بود؛ حالا معلوم شده که این تصویر درست بودند.

علاوه بر این، هدفون‌ها به جای LED‌های رنگی که معمولاً سطح شارژ را نشان می‌دهند، دارای چهار LED تک‌رنگ به نظر می‌رسند. همه طرفداران سری Galaxy Buds سامسونگ، LED‌های رنگی را دوست دارند و استفاده از LED‌های تک‌رنگ نشان‌دهنده تغییر رویکرد سامسونگ است.


بیشتر بخوانید:


Galaxy Buds 3 با یک بار شارژ کامل 6 ساعت قابل استفاده خواهد بود

در حالی که هنوز تمام مشخصات این محصول در دسترس نیست، انتظار می‌رود Buds 3 در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 ژوئیه 2024 (20 تیر 1403) رونمایی شود. این اولین تصاویر لو رفته از Galaxy Buds 3 هستند و همیشه طراحی سری Galaxy Buds سامسونگ به عنوان یک طراحی پریمیوم شناخته می‌شد، بنابراین امیدواریم این تصاویر واقعی نباشند.

تصاویری که در سایت 91mobiles به اشتراک گذاشته شده، معمولا چیزی نیست که سامسونگ ارائه می‌کند؛ بنابراین احتمال اینکه این تصاویر جعلی باشند نیز زیاد است و نباید قصاص قبل از جنایت کرد!

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر