coinex
otetmarket
propification.com

هزینه ثبت‌نام گواهینامه 50 درصد افزایش یافت؛ واکنش پلیس چیست؟

طبق خبری که امروز به دست رسید، هزینه ثبت‌نام گواهینامه در آموزشگاه‌های رانندگی تا 50 درصد افزایش یافته است. اظهارات پلیس در این خصوص چیست؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

اگر فردی تا دیروز می‌خواست برای ثبت‌نام گواهینامه پایه 3 اقدام کند، می‌بایست 4 میلیون تومان به آموزشگاه رانندگی منتخب خود پرداخت می‌کرد. اما از امروز این مبلغ با افزایش 2 میلیونی به 6 میلیون تومان رسیده است. پس موج گرانی به هزینه ثبت‌نام گواهینامه و دیگر خدمات آموزشگاه‌های رانندگی هم رسید.

جالب اینجاست که پلیس راهنمایی و رانندگی مسئولیت افزایش 50 درصدی هزینه‌های آموزشگاه‌های رانندگی را متوجه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کرده است. جزئیات رئیس پلیس راهور در ادامه مطلب آمده است.

بیشتر بخوانید: رانندگانی که گواهینامه ندارند به دو ماه حبس تعزیری محکوم خواهند شد [+ویدئو]

هزینه ثبت‌نام گواهینامه تا 50 درصد افزایش یافت

هزینه دریافت گواهینامه پایه 3 با افزایش 50 درصدی از 4 میلیون تومان به 6 میلیون تومان افزایش یافت. سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در این خصوص گفت: «سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مسئول تعیین هزینه کلاس‌های آموزش رانندگی است.»

حسینی افزود:

«این سازمان که زیر مجموعه وزارت صمت است بعد از تعیین هزینه این مبلغ را به پلیس اعلام می‌کند.»

هزینه ثبت‌نام گواهینامه تا 50 درصد افزایش یافت

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: «مراکز آموزش رانندگی و پلیس حق ندارند مبلغی بیشتر از مبلغ تعیین شده از متقاضیان دریافت کنند.»

پس از وایرال شدن خبر افزایش 50 درصدی هزینه آموزشگاه‌های رانندگی، مردم به این افزایش قیمت اعتراض کرده که این موضوع قطعاً می‌تواند بر عدم مراجعه برای دریافت گواهینامه اثرگذار باشد. اما مورد خطرناک این است که این اتفاق منجربه به افزایش رانندگان بدون گواهینامه و به طبع افزایش موارد سوانح رانندگی و به خطر افتادن جان و مال فراد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص افزایش مبلغ دریافت گواهینامه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر