coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور ؛ فروش KMC A5، KMC T8 و جک J4

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور مطابق با بخشنامه فروش اعلام شد. در این طرح 3 خودرو KMC A5، KMC T8 و جک J4 عرضه شده است.

ظاهراً شرکت‌های خودروساز خصوصی تصمیم گرفته‌اند که خودروهای خود را به صورت اقساطی و نقدی به فروش برسانند. در این بین شاید مدیران خودرو بیشترین سهم را از بین از خودروسازان داشته باشد. اما کرمان موتور نیز اخیراً به اینگونه فروش روی آورده و محصولات پرطرفدار خود را عرضه می‌کند.

کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش محصولات خود به سراغ سه محصول پرفروش خود رفته و در قالب طرح فروش نقدی با قیمت قطعی و فروش اقساطی با مدت بازپرداخت معلوم رفته است. موعد تحویل دو خودرو 60 روزه اعلام شده و یکی از آنها 60 روزه است. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور همراه تکراتو باشید.

به‌روزرسانی خبر: متقاضیان خودروهای ذکر شده می‌توانند از امروز 29 خردادماه برای ثبت‌نام اقدام کنند. بخشنامه فروش محصولات کرمان موتور و تمامی جزئیات مربوط به سفارش‌گیری و اقساطی خودروها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور

طبق اعلام کرمان موتور، KMC A5 فقط به صورت اقساطی با بازپرداخت 18 و 30 ماهه به فروش می‌رسد؛ اما دو خودرو دیگر هم به صورت نقدی و هم اقساطی عرضه شده‌اند. پیکاپ KMC T8 که لقب پرفروش‌تریک پیکاپ ایران را یدک می‌کشد، با اقساط 18، 24 و 30 ماهه فعال است و جک J4 نیز شرایط مشابه با بازپرداخت KMC T8 را دارد.

قیمت KMC A5 معادل 1میلیاردو 286 میلیون و 500 هزار تومان، قیمت KMC T8 معادل 1 میلیاردو 697 میلیون تومان و قیمت جک J4 معادل 791 میلیون تومان است.

موعد تحویل KMC T8 طبق اعلام کرمان موتور 60 روزه و KMC A5 و جک J4 نیز 90 روزه خواهند بود. همچنین سود تأخیر ماهانه 3 درصد است.

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور

جرئیات طرح فروش محصولات کرمان موتور

امکان ثبت‌نام در این طرح از امروز سه‌شنبه، 29 خرداد 1403 مهیا شده و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ دوشنبه، 15 مردادماه در این طرح شرکت کنند. همچنین تنها مرجع نام‌نویسی خودرو در این طرح، وب‌سایت فروش محصولات کرمان موتور به نشانی https://customer.kermanmotor.ir است؛ فلذا نباید به منبع دیگری غیر از این سایت مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش سه محصول پرفروش کرمان موتور با شرایط فروش اعلام شده چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر