coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند تمدید شد

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور اعلام کرد که زمان ثبت نام والدین برای دریافت خدمات سرویس مدارس در سامانه سپند تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شده است.مرتضی ضامنی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام والدین دانش‌آموزان برای دریافت سرویس مدرسه در سال تحصیلی 1404-1403، توضیح داد: طبق ماده 27 آئین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزی هیات وزیران و برای برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی، والدین باید پس از اطلاع‌رسانی مدارس، تا ابتدای تیرماه درخواست‌های خود را در سامانه سپند ثبت کنند.


بیشتر بخوانید:


تمدید ثبت‌ نام سرویس مدارس تا اواسط تیر ماه 1403

مرتضی ضامنی، مدیر اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور اعلام کرد: «با توجه به درخواست‌های شهرداری‌ها و والدینی که به دلیل تغییر یا جابجایی مدارس نتوانسته‌اند در زمان مقرر ثبت نام کنند، مهلت ثبت درخواست تا 15 تیرماه تمدید شده است.»

ضامنی تأکید کرد: والدین دانش‌آموزان باید با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مدرسه اقدام کنند. این فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و ثبت نام در این سامانه برای والدین، رانندگان و پیمانکاران الزامی است.

وی اعلام کرد: تاکنون بیش از 220 هزار درخواست سرویس مدرسه توسط والدین در سامانه سپند ثبت شده است.

ضامنی همچنین افزود: ثبت نام شرکت‌ها و پیمانکاران متقاضی حمل و نقل دانش‌آموزی در سامانه سپند از 25 خرداد آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت. این ثبت نام شامل اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و رانندگان) می‌شود و تأیید آنها توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

اطلاعات رانندگان در دسترس والدین قرار می‌گیرد

وی همچنین درباره‌ی اطلاعات رانندگان سرویس مدارس نیز بیان داشت: اطلاعات رانندگان سرویس مدارس، از جمله مسیرها رفت و آمد و جزئیات خودرو علاوه بر اینکه در به طور کامل در سامانه ثبت می‌شوند در دسترس والدین نیز قرار خواهد گرفت. همچنین، به منظور افزایش کیفیت و ایمنی خدمات، امکان نظارت بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان از طریق این سامانه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر