coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل جمینی به آسیا رسید ؛ پشتیبانی از زبان‌های بومی در هند و جنوب آسیا

گوگل جمینی ، دستیار دیجیتال نسل بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی، اکنون در هند و برخی دیگر از کشورهای آسیایی در دسترس است. این دستیار ابتدا در ایالات متحده منتشر شد و سپس در ژوئن 2024 به اروپا رسید.سندار پیچای، مدیرعامل آلفابت، امروز اعلام کرد که جمینی اکنون در بنگلادش، هند، پاکستان، سریلانکا و ترکیه نیز در دسترس است. علاوه بر زبان انگلیسی، این دستیار دیجیتال نسل جدید حالا از زبان‌های بنگالی، گجراتی، هندی، کانادا، مالایالام، مراتی، تامیل، تلوگو و اردو نیز پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید نسخه پولی گوگل جمینی ؛ تحلیل داده و بارگذاری اسناد

نسخه پیشرفته‌تر و پولی جمینی، با نام جمینی پرو، نیز اکنون در دسترس است و از زبان‌های بنگالی، گجراتی، هندی، کانادا، مالایالام، مراتی، تامیل، تلوگو و اردو پشتیبانی می‌کند. این نسخه از جمینی قابلیت تحلیل اسناد، بارگذاری اسناد و پشتیبانی از یک میلیون توکن را دارد.

برای اجرای جمینی، گوشی یا تبلت گلکسی شما باید از اندروید 10 (یا بالاتر) استفاده کند و حداقل 2 گیگابایت رم داشته باشد. این دستیار هوشمند اکنون از 29 زبان پشتیبانی می‌کند و در چندین کشور جهان در دسترس است.

اپلیکیشن گوگل جمینی از گوگل پلی قابل دانلود است

اپلیکیشن گوگل جمینی را می‌توان از طریق فروشگاه گوگل پلی بر روی دستگاه‌های گلکسی (یا هر دستگاه اندرویدی دیگر) نصب کرد. همچنین می‌توانید با قبول پیام ارتقاء در اپلیکیشن گوگل اسیستنت، از گوگل اسیستنت به جمینی ارتقاء دهید.

علاوه بر این، جمینی از طریق اپلیکیشن پیام‌های گوگل در هند نیز قابل دسترسی است. برای دسترسی به آن، می‌توانید روی Floating Action Button در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

بعلاوه اینکه می‌توانید در این اپلیکیشن با جمینی به منظور دستیابی به اطلاعات از وب چت کنید، فعالیت‌هایتان را برنامه‌ریزی کنید و حتی پیشنهاد آن را بشنوید.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر