coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

معرفی سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال فیلیمیوم

فیلیمیوم، پلتفرم نمایش فیلم و سریال به صورت آنلاین است که با میزبانی بیش از 30 هزار ساعت فیلم و سریال در ژانر های مختلف، آمده است تا تجربه ای جدید برای کاربران رقم بزند.

در جشنواره فیلیمیوم شما می توانید با پرداخت حق اشتراک یک ماه، یک سال اشتراک دریافت کنید و به تمام آرشیو فیلم و سریال فیلیمیوم، بدون محدودیت دست پیدا کنید. فیلیمیوم با داشتن اپلیکیشن در کنار وبسایت، امکان استفاده در دستگاه های مختلف را برای کاربران فراهم آورده است و از رایانه های شخصی تا گوشی های هوشمند می توانند پذیرای این پلتفرم باشند.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس، نگاهی به ویژگی های کلیدی آن می اندازیم.

آرشیو کامل فیلم و سریال

همانطور که گفته شد در فیلیمیوم به بیش از 30 هزار ساعت محتوا دست پیدا خواهید کرد که شامل فیلم و سریال های به روز تا محتواهای خاطره انگیز می شود. آرشیو کامل به شما این امکان را می دهد تا تنها با یک پلتفرم، به تمام محتوای مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

فیلیمیوم با آرشیو کامل سعی کرده است تمام سلایق را پوشش دهد و عناوین متعدد در ژانر های مختلف را به آرشیو خود اضافه کرده است تا کاربران تنها با یک جستجو ساده بتوانند به بهترین کیفیت محتوای مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

رابط کاربری جذاب

وبسایت و اپلیکیشن فیلیمیوم با توجه به استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده است. به کار بردن استانداردهای رابط کاربری و تجربه کاربری باعث شده است تا کار کردن با سایت و اپلیکیشن بسیار ساده و لذت بخش باشد.

جستجو، نمایش و استفاده از فیلیمیوم به صورتی است که کودکان تا افرادی که آشنایی زیادی با استفاده از نرم افزار ها ندارند، می توانند به سادگی اقدام به تماشای فیلم و سریال محبوب خود نمایند.

زیرنویس استاندارد و محتوا دوبله فارسی

حتما تا کنون به سینک نبودن زیرنویس و یا ناخوانا بودن آن برخورد کرده اید. زمان زیادی را در انتظار دانلود محتوا بودید و فایل های زیرنویس دانلود شده با محتوا دانلود شده همخوان نبودند.

فیلیمیوم با استفاده از ویژگی زیرنویس چسبیده به شکل استاندارد.، این موضوع را از بین برده است. تمام محتواهای زیرنویس فارسی موجود در فیلیمیوم با فونت و ساختار استاندارد باعث می شوند تا شما به راحتی بتوانید متن زیرنویس را بخوانید و این متن ها، کاملا منطبق بر محتوا هستند.

همچنین برای علاقه مندان به مشاهده فیلم و سریال دوبله فارسی، محتواهای زیادی را به صورت دوبله فارسی ارائه می نمایند. استفاده از بهترین دوبله ها و صداپیشگان، تجربه لذت بخشی را از مشاهده محتوا به صورت دوبله شده برایتان رقم خواهد زد.

ارائه بهترین کیفیت

فیلم و سریال ها محتوای تصویری هستند و در صورتی که کیفیت آنها در حد استاندارد نباشد، شما نمی توانید تمام آنچه باید را از آنها دریافت کنید. در فیلیمیوم، محتواها با بهترین کیفیت موجود به نمایش در خواهند آمد و شما تصویری واضح و بدون نقص را مشاهده خواهید کرد.

اینترنت نیم بها

اینترنت مصرفی شما در فیلیمیوم به صورت نیم بها محاسبه می گردد و شما می توانید در حجم اینترنت مصرفی خود نیز صرفه جویی کنید. فیلیمیوم در کنار شما است تا بهترین کیفیت را با قیمت مناسب و در نظر گرفتن تمام هزینه های جانبی شما به صورتی ارائه نماید که تطابق کاملی میان سرویس ارائه شده و هزینه دریافتی وجود داشته باشد.

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش فیلیمیوم به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از لینک اختصاصی خودتان و تبلیغ آن، افرادی را به این پلتفرم دعوت کنید و با عضویت آنها در فیلیمیوم، کسب درآمد کنید. کافی است تا در فیلیمیوم ثبت نام کنید و از این ویژگی استفاده کنید

پشتیبانی کامل

تیم فیلیمیوم همواره آماده هستند تا سوالات شما را پاسخ دهند و یا مشکلات شما را حل نمایند. تنها کافی است در صورتی که پرسشی در خصوص نحوه استفاده، خرید اشتراک و … دارید با فیلیمیوم و تیم پشتیبانی آن در تماس باشید تا در کمترین زمان پاسخ کارشناسان فیلیمیوم را دریافت کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام و احترام
    ضمن عرض خدا قوت ، میخواستم ببینم اگر من با گوشی اشتراک بگیرم ، آیا مثل سایر پلتفرم ها همزمان اتوماتیکمان در تلویزیون هوشمند نیز قابل استفاده خواهد بود یا خیر ؟
    در ضمن گویا سه نفر میتوانند از یک اشتراک استفاده ننتیند. ممنون میشم توضیح بفرمائد.

    با سپاس و تجدید احترام

    پاسخ