coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بازی همستر کامبت تلگرام چه زمانی لیست می‌شود و تا کی ادامه دارد؟

بازی همستر کامبت تلگرام (Hamster Kombat) به‌عنوان یک بازی بلاکچینی جدید، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این بازی در روزهای ابتدایی انتشار خود بیش از 10 میلیون کاربر جذب کرده و اکنون بسیاری از افراد با آن آشنا هستند و معتقدند که شرکت در این بازی می‌تواند به درآمدزایی منجر شود. سوالی که بسیاری از کاربران بازی همستر کامبت دارند، این است که «بازی همستر کامبت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه زمانی لیست می‌شود؟ در این مطلب، بطور مختصر به بررسی این موضوع پرداخته شده است. با ما همراه باشید


بیشتر بخوانید:


ماهیت بازی همستر کامبت تلگرام چیست؟

بازی همستر کامبت تلگرام یک بازی بلاکچینی و تلگرامی است که شباهت زیادی به بازی نات کوین دارد. این بازی که در 6 فروردین 1403 راه‌اندازی شد و تقریبا 3 ماه از عمر آن می‌‌گذرد در حال حاضر تعداد کاربرانش از 150 میلیون عضو نیز عبور کرده است.

در این بازی، کاربران با کلیک کردن روی صفحه، امتیاز یا سکه جمع‌آوری می‌کنند و امیدوارند که این سکه‌ها در آینده در صرافی‌ها لیست شوند و قابل خرید و فروش باشند.

البته علاوه بر کلیک کردن بر روی صفحه، کارهای دیگری نیز برای جمع‌آوری سکه از قبیل وارد کردن کد مورس، اضافه کردن کارت‌های مختلف بازی، معرفی به دوستان و عضویت در کانال‌ همستر تلگرام، عضویت در یوتیوب همستر کامبت و عضویت در شبکه اجتماعی ایکس همستر کامبت انجام می‌شود که هر کدام از آنها روند خاص خودش را دارد. اما پایان فعالیت این بازی چه زمانی خواهد بود؟

پایان فعالیت بازی همستر کامبت

پایان فعالیت بازی همستر کامبت
پایان فعالیت بازی همستر کامبت چه زمانی است؟

سوالاتی مانند «آیا بازی همستر کامبت معتبر است؟» و «بازی همستر کامبت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟» از جمله پرسش‌هایی هستند که پاسخ قطعی به آن‌ها دشوار است و اغلب به شرایط و تحولات بازار وابسته است. با این حال، با بررسی نمونه‌های مشابه می‌توان به درک بهتری از وضعیت این بازی رسید. برای مثال، بازی نات کوین تجربه مشابهی را ارائه کرده است.

در بازی نات کوین، کاربران با کلیک کردن روی صفحه گوشی خود سکه جمع‌آوری می‌کردند. این بازی در اسفند سال 1402  آغاز شد و پس از سه ماه در فروردین سال 1403 با لیست شدن توکن نات کوین در صرافی‌های بین‌المللی به پایان رسید.

بازی همستر کامبت نیز حدود سه ماه است که فعال بوده و اخیرا خبری مبنی بر لیست شدن توکن همستر در صرافی کوکوین منتشر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که ممکن است بازی همستر کامبت نیز به پایان خود نزدیک باشد. اگر این پیش‌بینی‌ها صحیح باشند، احتمال دارد که این بازی تا تیر یا مرداد سال 1403 ادامه یابد و سپس توکن آن در صرافی‌ها لیست و منتشر شود. قیمت نهایی همستر نیز در زمان عرضه رسمی توسط توسعه‌دهندگان آن مشخص خواهد شد

همستر کامبت تلگرام چه زمانی لیست می‌شود؟

بازی همستر کامبت با جذب میلیون‌ها کاربر و ارائه یک تجربه بلاکچینی جذاب، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به این حوزه پیدا کند. با توجه به تجربیات مشابه، به نظر می‌رسد که این بازی نیز به زودی به پایان دوره فعالیت خود نزدیک می‌شود و توکن آن در صرافی‌ها لیست خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر