coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی هواوی میت 70 پرو (Huawei Mate 70 Pro) پیش از عرضه رسمی فاش شد

امروز افشاگری به نام Setsuna Digital با انتشار یک تصویر از پنل جلویی گوشی جدید هواوی از طراحی هواوی میت 70 پرو پیش از عرضه رسمی پرده برداشته است.

همان‌طور که می‌دانید سری گوشی‌های پرچمدار هواوی میت 60 در آگوست سال 2023 در چین معرفی شدند. اکنون، شایعاتی مبنی بر آماده شدن هواوی برای عرضه سری میت 70 شنیده می‌شود. اگرچه تاریخ عرضه هنوز رسما اعلام نشده اما احتمال معرفی آن در ماه آگوست یا سپتامبر سال جاری وجود دارد. امروز نیز افشاگری در شبکه اجتماعی ویبو تصویری را منتشر کرده و از طراحی پنل جلویی هواوی Mate 70 Pro پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی هواوی میت 70 پرو

بر اساس تصویری که افشاگری به نام Setsuna Digital در شبکه اجتماعی ویبو با کاربران به اشتراک گذاشته، Huawei Mate 70 Pro درست مانند همتای خود در نسل قبلی یعنی هواوی میت 60 پرو از سه سوراخ پانچ جلویی در موقعیت‌ و اندازه مشابه برخوردار خواهد بود. این تصویر نشان می‌دهد که طراحی جلویی تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند، البته یک‌سری بهینه‌سازی‌های بالقوه در قاب صفحه نمایش جهت افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه اعمال خواهد شد.

طراحی هواوی میت 70 پرو
Huawei Mate 70 Pro

انتظار می‌رود که صفحه نمایش هواوی Mate 70 پرو تجربه بصری قوی‌تری را نسبت به نسل قبلی ارائه دهد. جالب است بدانید که هواوی تنها شرکت سازنده‌ای است که از این طراحی منحصربه‌فرد با سه سوراخ پانچ استفاده می‌کند. هوآوی به طور خلاقانه و متفکرانه‌ای یک عملکرد سیستمی را برای پنهان کردن این حفره‌ها در نظر گرفته که باعث می‌شود فضای بین آنها سیاه به نظر برسد، چیزی شبیه به جزیره هوشمند آیفون‌ها.

محض یادآوری، هواوی میت 60 پرو دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دید فوق عریض، یک سنسور 3D ToF و سنسورها و لیزرهای اضافی برای نقشه‌برداری سه بعدی از چهره است. این احتمال وجود دارد که همین مجموعه از سنسورها در هواوی میت 70 پرو نیز حفظ شود.

متاسفانه هنوز تصویری از طراحی پشتی این گوشی منتشر نشده، با این حال گفته می‌شود که سری میت 70 هواوی دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل با عناصر طراحی جدید برای ظاهر تجاری بهتر و تمایز از نسل قبلی خواهد بود. در این سری از گوشی‌های هواوی، هم صفحه ‌نمایش تخت و هم صفحه نمایش خمیده وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که صفحه نمایش تخت برای نسخه پایه و صفحه نمایش خمیده برای نسخه پرو و مدل‌های بالاتر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی هواوی میت 70 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر