coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی C61 با تراشه یونیساک در پلتفرم صدور گواهی Google Play Console قرار گرفت

گوشی ریلمی C61 با تراشه یونیساک و رم 6 گیگابایتی در پلتفرم صدور گواهی Google Play Console قرار گرفت. این گوشی به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

در اوایل این ماه، گوشی Realme C61 در مرجع صدور گواهی GCF ظاهر شد و پس از آن به ترتیب گواهی‌های NBTC ،BIS و FCC را دریافت کرد. اکنون، این دستگاه در وب‌سایت گواهی Google Play Console مشاهده شده و از این رو برخی از جزئیات کلیدی آن فاش شده است. انتظار می‌رود که این گوشی به عنوان جانشین ریلمی C51 از سال گذشته به زودی وارد بازار شود. این برند اخیرا از یک گوشی هوشمند دیگر با قیمت ارزان و اقتصادی به نام ریلمی C63 در بازار اندونزی رونمایی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی C61

گوشی ریلمی C61 با شماره مدل RMX3939 به تازگی در وب‌سایت صدور گواهی گوگل پلی کنسول فهرست شده است. رندرهای این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش بزرگ با سوراخ پانچ تراز وسط را نشان می‌دهند. گفته می‌شود که این نمایشگر وضوح تصویر 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 320 dpi را ارائه خواهد داد.

ریلمی C61

پنل پشتی این دستگاه دارای طراحی گرادیان با سه حلقه دوربین به صورت عمودی خواهد بود که دو حلقه از آن‌ها مخصوص سنسورهای دوربین و دیگری مخصوص فلاش LED است. به طور کلی، طراحی ریلمی C61 عنصر منحصربه‌فردی برای ارائه ندارد و تا حد زیادی شبیه Realme C65 است که در مارس سال جاری در ویتنام عرضه شد. با این حال، با توجه به مشخصات اصلی، به نظر نمی‌رسد که ریلمی C61 یک نسخه تغییر نام یافته از ریلمی C65 باشد.

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت Google Play Console، ریلمی C61 به پردازنده UniSoC Spreadtrum T612 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G57 مجهز خواهد شد. پردازنده Spreadtrum T612 یونیساک از دو هسته A75 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده با حداکثر 6 گیگابایت رم جفت خواهد شد، با این حال در زمان عرضه گزینه‌های بیشتر با رم متفاوت وجود خواهد داشت. همچنین این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه خواهد شد.

متاسفانه اطلاعات موجود در لیست Google Play به همین مقدار خلاصه می‌شود، اما مرجع صدور گواهی FCC به مشخصات جنبه‌های دیگر این گوشی نیز پرداخته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شبکه‌های اتصالی LTE، وای‌فای، بلوتوث، NFC و GPS اشاره کرد. ابعاد و وزن این گوشی هوشمند نیز به ترتیب برابر 167.26 در 76.67 در 7.84 میلی‌متر و 188 گرم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی C61 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر