coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بازیگران سریال زخم کاری 3 [بیوگرافی + عکس]

مجموعه‌ی زخم کاری ۳: انتقام با بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور از فیلیمو پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال زخم کاری 3 با ما همراه شوید.

پس از پایان فصل دوم مجموعه‌ی پربیننده‌ی زخم کاری، سازندگان این سریال از ساخت فصل سوم آن خبر دادند. حالا پس مدت‌ها انتظار، زخم کاری ۳؛ انتقام به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده و از فیلیمو منتشر می‌شود.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و مهراوه شریفی‌نیا از بازیگران مطرح فصل سوم سریال زخم کاری هستند. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام و جنایی ایرانی هستید، می‌توانید سریال زخم کاری ۳؛ انتقام را جمعه هر هفته ساعت 8، از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید.

در ادامه، زندگینامه و عکس بازیگران سریال زخم کاری 3 و خلاصه داستان و بیوگرافی کارگردان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال زخم کاری 3

فصل سوم مجموعه زخم کاری: انتقام، به قلم محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. این مجموعه تازه‌ترین سریال درام، جنایی و اجتماعی فیلیمو است که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا تخت‌کشیان بر عهده دارد.

بازیگران سریال زخم کاری 3
بازیگران سریال زخم کاری 3

در فصل سوم مجموعه زخم کاری با داستان‌های جدیدی روبه‌رو خواهیم شد و چهره‌های تازه‌ای به سریال اضافه می‌شوند که نقش‌های جدید قصه را ایفا می‌کنند.

علاوه بر بازیگرانی که در این نوشتار نام بردیم، الهه حصاری، سیدجواد هاشمی، عرفان ناصری، پژواک ایمانی، فاطمه مسعودی‌فر، کیومرث مرادی، پانته‌آ قدیریان، علیرضا زمانی‌نسب، حسن میرباقری و مجید پتکی در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

در سریال زخم کاری: انتقام، مهران غفوریان حضور افتخاری دارد و یونس حران‌اف به عنوان بازیگر جدید معرفی می‌شود.

جواد عزتی در نقش مالک

 عکس بازیگران سریال زخم کاری 3

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 3 را با جواد عزتی بازیگر نقش مالک آغاز می‌کنیم که یکی از محبوب‌ترین و پول‌سازترین بازیگران سینما و تلویزیون است. محمدجواد عزتی که با نام جواد عزتی به شهرت رسیده، در بیستم دی ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه سوره است.

جواد عزتی فعالیتش را از تئاتر آغاز کرد و در سال 1381 با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه به کارگردانی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد. وی با بازی در مجموعه طنز کمربندها را ببندیم و سریال باغ مظفر استعدادش را در ژانر کمدی نشان داد.

این بازیگر توانمند با نقش‌آفرینی در مجموعه قهوه تلخ و چاردیواری به بازیگری محبوب و مشهور تبدیل شد. بازی درخشان جواد عزتی در فیلم‌های کمدی هزارپا و آینه بغل او را به پول‌سازترین بازیگر سال 1397 تبدیل کرد.

وی تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های موفق بسیاری نقش‌آفرینی کرده و در مجموعه‌های سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم به ایفای نقش پرداخته است.

محمدجواد عزتی در سال ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری که او نیز بازیگر است، ازدواج کرد. آن‌ها در چندین پروژه مشترک، در تلویزیون و سینما همکار بوده‌اند.

جواد عزتی در سال ۱۴۰۲ فیلم سینمایی تمساح خونی را کارگردانی کرد. این فیلم در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد. جواد عزتی سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه نو جشنواره را دریافت کرد. او پیش از این نیز سه بار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌ بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

الناز ملک در نقش سیما

بازیگران سریال زخم کاری 3
بازیگران فصل سوم زخم کاری

الناز ملک یکی دیگر از بازیگران فصل سوم زخم کاری است که نقش سیما را ایفا می‌کند. الناز ملک در نوزدهم آذر ماه سال 1374 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر خوش‌آتیه از هنرجویان موسسه آزاد بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن نیز بوده و یک دوره‌ی بازیگری را به طور کامل گذرانده است. همچنین ملک از شاگردان امیر دژاکام بوده و بازیگری را با اجرای تئاتر آغاز کرده است.

الناز ملک پس از هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ، در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان نقش آفرینی کرد.

ملک از بازیگران سریال سقوط به کارگردانی نیما جاویدی بود. این سریال پرمخاطب نیز از شبکه خانگی فیلیمو منتشر شده است. الناز ملک با بازی در همین سریال به شهرت رسید.

الناز ملک به زبان ترکی مسلط است. او علاوه بر بازیگری به موسیقی علاقه دارد و نوازندگی هم می‌‌کند.

مهراوه شریفی‌نیا در نقش پانته‌آ

بازیگران سریال زخم کاری 3

مهراوه شریفی‌نیا در بیست‌و‌نهم فروردین ماه سال ۱۳۶۰در تهران به دنیا آمد. پدر او محمدرضا شریفی‌نیا از هنرمندان مشهور بوده و مادرش آزیتا حاجیان یکی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون است.

این بازیگر توانمند فارغ‌التحصیل رشته‌ی موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است. ساز تخصصی مهراوه شریفی‌نیا پیانو است. وی از 8 سالگی با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها وارد سینما شد. مهراوه شریفی‌نیا با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت به شهرت رسید.

دریافت تندیس بهترین و دومین بازیگر زن تلویزیون برای سریال «کیمیا» از برنامه سه ستاره صدا و سیما در اسفند ماه سال 1394، کسب جایزه بهترین بازیگر جشن حافظ در سال 1396 و دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم دیاموند ایتالیا برای فیلم کوتاه «پیاده» در سال 1398 برخی از افتخارات هنری مهراوه شریفی‌نیا هستند.

او به آشپزی علاقه دارد و در این‌باره در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «وقتی زیاد سرکار هستم، دوست دارم زودتر برگردم خانه و به گل‌هایم برسم و آشپزی کنم، زندگی نرمال واقعی فارغ از مثلث قدرت، ثروت و شهرت را دوست دارم.»

مهراوه شریفی‌نیا با توانایی و استعدادش در موسیقی توانست در سال 1400 از داوران مسابقه استعداد یابی موسیقی بنام «بندی بازی» در ژانر پاپ در شبکه خانگی فیلم نت شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های HBO در سال 2024

رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا

 عکس بازیگران سریال زخم کاری 3
بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 3

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 3 می‌رسیم به رعنا آزادی‌ور که متولد هفدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در تهران اسـت. او در 19 سالگی در موسسه کارنامه یک دوره شش ماهه بازیگری را گذراند و از کلاس بازیگری به سینما رفت.

آزادی‌ور با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی، فعالیت در سینما را آغاز کرد و پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما به اثبات رساند. این بازیگر توانمند با ایفای نقش در فیلم پارک وی ساخته‌ی فریدون جیرانی برای نخستین بار بازی در نقش اول را در کنار نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

رعنا آزادی‌ور در بیست و یکمین جشن حافظ برنده تندیس بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال زخم کاری شد. او در سال 1399 با مهدی پاکدل ازدواج کرد.

آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل قبل از ازدواج در چندین فیلم همکاری مشترک داشته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان فیلم «آمین»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و سریال «جیران» را نام برد.

الهه حصاری در نقش کیمیا

 بازیگران فصل سوم زخم کاری

الهه حصاری در هجدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دو خواهر به نام‌های المیرا و ملیکا دارد. الهه حصاری فارغ التحصیل کاردانی رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی است.

در نوجوانی بازیگری را با گروه تئاتر مدرسه شروع کرد. او پس از مدتی در کلاس‌های بازیگری موسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» شرکت کرد و با ابراهیم وحیدزاده (کارگردان) آشنا شد.

الهه حصاری در 18 سالگی برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده جلوی دوربین رفت. در سال ۱۳۹۱ در سریال قلب یخی به کارگردانی سامان مقدم خوش درخشید و سال بعد در مجموعه‌ی شوخی کردم مهران مدیری بازی کرد. حصاری در ۲۶ سالگی با حضور در سریال هشت و نیم دقیقه در نقش یلدا به شهرت رسید.

حصاری علاوه بر بازیگری، مربی یوگا است. او در این باره می‌گوید: «رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی، ماجرا برایم جدی‌تر شد و دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم. زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد، خیلی به آن علاقمند شدم که بعدها متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست. من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم.»

الهه حصاری در سال ۱۳۹۲ زمانی که ۲۳ سال داشت، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم اوراسیا را از قزاقستان برای بازی در فیلم «نگران نباش سارا» دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2024

بهترین سریال های 2023

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

بازیگران سریال زخم کاری 3
زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری 3

کامبیز دیرباز متولد 1354/6/12 در تهران است. او که دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده، بازیگری را از سال 76 در سالن‌های تئاتر آغاز کرده است.

دیرباز در سال 1378 با ایفای یک نقش فرعی در سریال آژانس دوستی وارد قاب تلویزیون شد. یک سال بعد در سریال همسر و پس از آن در مجموعه رستوران خانوادگی بازی کرد.

او در سال 1383 با نقش‌آفرینی در سریال تب سرد در کنار شهاب حسینی به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. دیرباز دو سال بعد با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی‌ها ساخته مسعود ده‌نمکی، به اوج شهرت رسید.

این بازیگر پرکار تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های موفق بسیاری به نقش‌آفرینی پرداخته است؛ فیلم‌های تک تیرانداز، آینده، قفس طلایی، شرط اول و سریال‌های آقا و خانم سنگی، میکائیل، پشت بام تهران و زیر پای مادر برخی از کارهای او در عرصه بازیگری هستند.

کامبیز دیرباز در سال 1387 ازدواج کرد و حاصل این ازدواج موفق یک دختر به نام نیاز است. او درباره نحوه آشنایی با همسرش گفته است: «همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده‌ای که درس می‌خواندم دیدم، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند. ایشان یکی از مهم‌ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می‌دهد.»

وی تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین نقش مکمل بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش شده است.

سید جواد هاشمی در نقش دستمالچی

بازیگران سریال زخم کاری 3

سید جواد هاشمی در 1344/10/27 در بندر انزلی به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی از دانشگاه تهران است. جواد هاشمی در سال 1363 به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام شد و علاوه بر تدریس، در زمینه سرود و آهنگ‌های انقلابی شروع به فعالیت کرد.

او از 14 سالگی با نمایش حج ابراهیم، حج عاشورا کار خود را از تئاتر آغاز کرد. هاشمی سال 1365 با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب به کارگردانی رسول ملاقلی پور بازیگری را در سینما تجربه کرد. یک سال بعد با ایفای نقش در فیلم تلویزیونی سیمرغ وارد قاب تلویزیون شد.

او یکی از پرکارترین بازیگران تلویزیون بوده که در مجموعه‌های متفاوتی نقش شهید را بازی کرده است. سید جواد هاشمی سال‌هاست ازدواج کرده است و دو فرزند به نام‌های محسن و فاطمه دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های کره ای

پانته‌آ قدیریان در نقش فرناز طلوعی

بازیگران سریال زخم کاری 3
بازیگران زخم کاری 3

پانته‌آ قدیریان یکی دیگر از بازیگران سریال زخم کاری 3 متولد دوم اردیبهشت ماه سال ۶۸ است. وی یک خواهر بزرگتر به نام پروانه دارد. قدیریان بازیگری را از تئائر آغاز کرده و علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز است.

لانتوری، نهنگ عنبر، دراکولا، 87 متر، آقای قاضی، مرغ دریایی من، زیبا، دیر راهبان، سلام خداحافظ، هملت تهران 2017، سلام و خداحافظ، آژدهاک، آنتیگونه و مانش، از جمله آثاری هستند که تاکنون قدیریان در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است.

پانته‌آ قدیریان در نمایش مانش، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز بود. دود سفید، نمایشنامه، تعقیب و گریز، در این اتاق خالی و لب مرز، عنوان فیلم‌های کوتاه کارنامه هنری پانته آ قدیریان هستند.

کیومرث مرادی

 بازیگران فصل سوم زخم کاری

کیومرث مرادی متولد ۲۴ شهریور ماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. مرادی همچنین فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران است.

او از سال ۱۳۷۲ با کارگردانی تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد و تا کنون بیش از بیست نمایش، از جمله شهر بدون آسمان، خانه، رویای نیمه شب پاییز، رومئو و ژولیت، الکترا، مرگ و شاعر، ژولیوس سزار به روایت کابوس و شکلک را کارگردانی کرده است.

کیومرث مرادی از زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری 3 افتخارات و جوایز بسیاری را در کارنامه‌ی هنری خود دارد. از میان جوایز او می‌توان به جایزه بهترین بازیگر از سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر بین‌الملل فجر برای نامه‌های عاشقانه‌ از خاورمیانه، جایزه بهترین نمایش خارجی در دهمین جشنواره تئاتر ملی دانشگاه تئاتر دهلی نو برای اجرای نمایش مرگ و شاعر و جایزه بهترین نمایش خارجی در نهمین جشنواره تئاتر ملی دانشگاه تئاتر دهلی نو برای اجرای نمایش ژولیوس سزار به روایت کابوس اشاره کرد.

مرادی علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر، نمایش‌نامه‌نویس و استاد دانشگاه است. گفتنی است کیومرث مرادی مؤسس مدرسه تخصصی بازیگری و کارگردانی پادمآرت (کمپانی تئاتر امید ایران) است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

فاطمه مسعودی‌فر

بازیگران سریال زخم کاری 3
عکس بازیگران سریال زخم کاری 3

فاطمه مسعودی‌فر در پنجم اسفند ماه سال ۱۳۷۴ در تبریز به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه تبریز است. وی از همان دوره‌ی دانشجویی با اجرای نمایشنامه‌ وارد دنیای بازیگری شد.

فاطمه مسعودی‌فر در سال 1397 با بازی در فیلم پوست به کارگردانی بهرام و بهمن ارک وارد سینما شد. این فیلم اولین بار در جشنواره‌ی فیلم فجر اکران شد. مسعودی‌فر برای نقش‌آفرینی در فیلم پوست، نامزد جایزه‌ی حافظ شد.

مسعودی‌فر با بازی در نقش سارای گرجی در مجموعه‌ی عاشقانه و تاریخی جیران به شهرت رسید. او همچنان به اجرا در تئاتر، در کنار بازیگری در شبکه نمایش‌خانگی و سینما ادامه می‌دهد.

مجید پتکی

بازیگران سریال زخم کاری 3

زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری 3 را بیوگرافی مجید پتکی به پایان می‌رسانیم. مجید پتکی متولد بیست و پنجم شهریور ماه سال 1353 در رشت است. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان است و بازیگری را از تئاتر شروع کرد.

پتکی سال 79 به تلویزیون گیلان دعوت شد و کارش را با بازی در یک تله فیلم ادامه داد. او با ایفای نقش در سریال فردای روشن که علاوه بر شبکه باران از شبکه دو نیز پخش شد، بهتر دیده شد.

او جزو بازیگران سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری بود. پتکی در سال 91 با ایفای نقش در مجموعه گذر از رنج ها به بازیگری در تلویزیون ادامه داد تا این که در سال 97 با نقش‌آفرینی در سریال کوبار به شهرت رسید.

مجید پتکی سال‌هاست ازدواج کرده و یک پسر دارد. او که با خانواده‌اش در رشت زندگی می‌کند، در این باره می‌گوید: «تهران شرایطی برای زندگی کردن ندارد اما تمرکز کاری‌ام آنجاست. دوست ندارم بدون خانواده‌ام در شهر ساکن شوم، با توجه به فاصله کم شهر رشت تا تهران، ترجیح می‌دهم در استان خودم زندگی کنم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی کره ای

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

خلاصه داستان سریال زخم کاری ۳؛ انتقام

پس از پرداختن به زندگینامه سریال زخم کاری 3 سراغ قصه‌ی این مجموعه درام و جنایی می‌رویم که ادامه‌ی داستان پرفراز و نشیب زندگی مالک است.

بازیگران سریال زخم کاری 3

در خلاصه داستان سریال زخم کاری ۳؛ انتقام آمده است: «مالک قصد دارد با همدستی سیما، همسر شفاعت (پیشکار طلوعی)، از کسانی که زندگی او را نابود کردند انتقام بگیرد. او سعی می‌کند با نقشه‌ای حساب شده به طلوعی نزدیک شود، چون می‌داند که تنها راه جلب اعتماد طلوعی از دل مشکلات هلدینگ می‌گذرد. همدستی مالک و سیما صحنه این سریال را به خون می‌کشد.»

کارگردان سریال زخم کاری ۳؛ انتقام

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری، زاده‌ی 1360/2/23 در بابل است. او فارغ‌التحصیل هنرستان روایت فتح و دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشگاه سوره و نیز کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صدا و سیما است.

بازیگران سریال زخم کاری 3

مستند سریالی آخرین روزهای زمستان نخستین ساخته‌ی مهدویان برای تلویزیون بود که با استقبال بسیار خوب بینندگان روبه‌رو شد. وی با ساخت فیلم ایستاده در غبار با حمایت موسسه اوج و سرمایه‌گذاری حبیب‌الله والی نژاد، مدیر مرکز فیلم و سریال این موسسه، به طور حرفه‌ای وارد سینما شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را برای او به ارمغان آورد.

از فیلم‌های کارنامه هنری محمدحسین مهدویان می‌توان ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز: ردخون، لاتاری، زخم کاری، شیشلیک، درخت گردو و مرد بازنده را نام برد.

مهدویان برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت کرد. او در هنگام کسب جایزه سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، این جایزه را مهم‌ترین جایزه‌ی جشنواره نامید.

محمدحسین مهدویان زمانی که سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای فیلم درخت گردو از جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۸ دریافت کرد، این جایزه را به «پدران داغ‌دیده ایران» تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

بهترین سریال های کره ای کمدی

عوامل سریال زخم کاری

  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • سرپرست نویسندگان: محمدحسین مهدویان
  • نویسندگان: میلاد اکبرنژاد، محسن جعفرزاده، میلاد نجفی و اعظم بهروز
  • بازنویسی نهایی دیالوگ‌ها: با حسین حسنی
  • تهیه‌کننده: محمدرضا تخت کشیان
  • فیلمبرداری: هادی بهروز
  • تدوین: مهدی سعدی
  • موسیقی: حبیب خزایی‌فر
  • صدا: مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم
  • مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی: علی مردانه
  • طراح صحنه: محمدحسین کرمی
  • لباس: مریم محمدپور
  • گریم: شهرام خلج
  • مدیر پست پروداکشن: زهرا تخت‌کشیان
  • مدیر تولید: محمدرضا دلنوازی
  • جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده
  • جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • تیتراژ: محراب مشهدی
  • منشی صحنه: گل کوشان
  • عکاس: فتاح ذی‌نوری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال زخم کاری ۳؛ انتقام نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری، سیدجواد هاشمی، عرفان ناصری، پژواک ایمانی، فاطمه مسعودی‌فر، کیومرث مرادی، پانته‌آ قدیریان، علیرضا زمانی‌نسب، حسن میرباقری، مجید پتکی، یونس حران‌اف، مهران غفوریان نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال زخم کاری ۳؛ انتقام چند قسمتی است؟

به نظر می‌رسد فصل سوم زخم کاری همچون دو فصل قبلی آن در 13 تا 15 ساخته شده است.

یشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال زخم کاری 3 چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام و جنایی ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر