;
coinex

بهترین سریال های کره ای عاشقانه ؛ k-drama عاشقانه چی ببینیم؟

اگر از طرفداران کیدراماهای عاشقانه هستید، در این مقاله بهترین سریال های کره ای عاشقانه را به شما معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید!

سریال های کره‌ای از دیرباز در کشورهای خاورمیانه طرفداران خود را داشتند و حتی برخی از آنها از تلویریون‌های ملی کشورهایی همچون ایران و غیره پخش می‌شد. در میان ژانرهای مختلف کیدراما، سریال های عاشقانه کره ای توانسته‌اند محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کنند. از این رو، در ادامه این گفتار بهترین سریال های کره ای عاشقانه را معرفی می‌کنیم.

بهترین سریال های کره ای عاشقانه


به طور کلی سریال‌های عاشقانه همیشه بین مردم محبوب هستند و به همین منوال سریال های کیدراما عاشقانه نیز طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارند. از این رو، دانستن بهترین سریال های کره ای عاشقانه به شما کمک می‌کند تا با برترین‌های این ژانر آشنا شده و آنها را در اولویت خود بگذارید.

ما در این گفتار فهرستی از برترین سریال های عاشقانه کره ای تهیه کرده‌ایم و دیدن آنها را به تمامی طرفداران دنیای کیدراما پیشنهاد می‌کنیم. اما از آنجایی که تعداد سریال های عاشقانه کره ای بسیار زیاد است، ممکن است نام برخی از آنها در این فهرست نباشد. بنابراین اگر سریال پیشنهادی عاشقانه شما در این لیست قرار ندارد، می‌توانید نام آن را در قسمت کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید. حال به سراغ بهترین سریال های کره ای عاشقانه  می‌رویم. با ما باشید!

سقوط بر روی تو (Crash Landing On You)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: کمدی، درام
  • بازیگران: هیون بین (Hyun-bin)، سون یه جین (Son Ye-jin)، کیم جونگ هیون (Kim Jung-hyun)

این درام یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه به حساب می‌آید. داستان این سریال درباره وارث ثروتمندی به نام یون سه ری است که در مسیر مسافرت هوایی به طوفان شدیدی برخورد می‌کند و مجبور می‌شود در کره شمالی فرود اضطراری کند. در آنجا به طور اتفاقی با افسری به نام لی جونگ هیوک (Hyun-Bin) آشنا می‌شود و این افسر ارتش کره شمالی تصمیم می‌گیرد تا یون سه ری را پنهان و از او محافظت کند.

این سریال کره ای عاشقانه را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دانست که توسط سازندگان سریال‌های افسانه دریای آبی و زندگی در مریخ ساخته شده است و در زمره بهترین سریال های کره ای نتفلیکس نیز قرار می‌گیرد.

نسل خورشید (Descendants of the Sun)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: اکشن، ملودرام، نظامی، کمدی، پزشکی
  • بازیگران: سونگ جونگ کی (Song Joong Ki)، سونگ هه کیو (Song Hye Kyo)، جین گو (Jin Goo)

نسل خورشید نیز از جذاب‌ترین و برترین سریال های عاشقانه کره ای است که حتی زوج سریال بعد از بازی در نسل خورشید با هم ازدواج کردند اما در سال 2019 از یکدیگر جدا شدند. داستان این سریال عاشقانه کره ای درباره یو سه جین، کاپیتان نیروهای ویژه و کانگ مو یون، یک پزشک است که قبل از اینکه در خارج از کشور و در ماموریت یکدیگر را ببینند، در بیمارستان ملاقاتی کوتاه با هم داشتند.

هرچند این دو خیلی راحت عاشق یکدیگر می‌شوند، اما ادامه دادن این رابطه با وجود ماهیت متناقض شغل آنها (یکی با اسلحه دیگران را می‌کشد و دیگری با چاقوی جراحی جلوی مرگ انسان‌ها را می‌گیرد) چیزی است که باید بر آن غلبه کنند. پیشنهاد می‌کنیم این سریال کره ای عاشقانه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین فیلم های کره ای 2020

هتل دل لونا (Hotel Del Luna)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: معمایی، ترسناک، فانتزی، درام
  • بازیگران: آیو (IU)، یو جین گو (Yeo Jin Goo)

در واقع سال 2019 با پخش درام‌های مشهوری همچون هتل دل لونا یک سال بسیار عالی برای طرفداران کیدراما بود. هتل دل لونا با داشتن فیلمبرداری درجه یک، بازیگران عالی و OSTهای فراموش نشدنی یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه به حساب می‌آید.

البته نمی‌توان منکر خط داستانی جذاب این درام نیز شد. داستان این سریال درباره دختری به نام جانگ مان وول (IU) است که به دلیل گناهان بزرگی که انجام داده، مجبور است که هتل نفرین شده دل لونا را اداره کند. در واقع هتل دل لونا ایستگاه استراحت روح‌های گمشده‌ای است که هنوز به زندگی پس از مرگ نرفته‌اند.

اگرچه این هتل به ارواح تعلق دارد و محل رفت و آمد آنها است، ولی همچنان برای برخی کارها مانند ثبت مالیات نیازمند انسان‌ها است. از این رو، این افتخار نسیب فردی به نام Ku Chan-song شده است که نه تنها مهمانان هتل را اداره می‌کند، بلکه دستیار رئیس جانگ مان وول نیز محسوب می‌شود.

از رانندگی کردن گرفته تا همراهی او برای رفتن به رستوران مورد علاقه‌‌اش همگی جزو وظایف Chan-song به حساب می‌آید و به همین خاطر این دو 24 ساعته و هر روز هفته در کنار هم هستند. بنابراین به وجود آمدن یک رابطه عاشقانه میان این رئیس و دستیار چیز چندان عجیبی نیست.

گابلین (Goblin)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: فانتزی، ملودرام، کمدی، ماورا طبیعی
  • بازیگران: کیم گو اون (Kim Go Eun)، گونگ یو (Gong Yoo)، لی دونگ ووک (Lee Dong Wook)

این سریال با داشتن بازیگری همچون گونگ یو جزو برترین سریال های عاشقانه کره ای است. این بازیگر علاوه بر داشتن هیکلی جذاب، در بازیگری نیز مهارت تحسین برانگیزی دارد. وی در سال 2016 در فیلم سینمایی قطاری به بوسان، یکی از پرفروش‌ترین و بهترین فیلم های کره ای حضور داشت و این سال را با درام جذاب گابلین به پایان رساند.

داستان این درام درباره ژنرال مورد احترام گوریو است که به خیانت متهم می‌شود و او را اعدام می‌کنند. اما به دلایلی، او به گابلین تبدیل می‌شود تا عمر جاودانه داشته باشد و با دیدن مرگ عزیزان و اطرافیانش مجازات شود. در این میان، تنها راه از بین بردن نفرین این است که عروس گابلین شمشیر را از قفسه سینه این مرد بیرون بکشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2020

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

افسانه دریای آبی (Legend of the Blue Sea)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • بازیگران: لی مینهو (Lee Min Ho)، جون جی هیون (Jun Ji Hyun)

این درام فانتزی نیز از جمله سریال های عاشقانه کره ای است که دیدن آن خالی از لطف نیست. داستان این درام درباره عشق میان یک پری دریایی و یک انسان است که علاقه آنها صرفا به دنیای مدرن کنونی برنمی‌گردد و آنها در زندگی قبلی خود و در زمان چوسان نیز یک عشق دردناک داشته‌اند.

این پری دریایی به روی زمین می‌آید و با کلاهبرداری به نام هو جون جه آشنا می‌شود. همانطور که او سعی می‌کند به زندگی بر روی زمین خود را وفق دهد، عاشق این کلاهبردار می‌شود و سعی می‌کند او را نیز عاشق خود کند. پیشنهاد می‌کنیم این سریال عاشقانه کره ای با بازی لی مین هو را در اولویت لیست خود بگذارید.

خاطرات الحمرا (Memories of the Alhambra)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: فانتزی، درام، اکشن، معمایی
  • بازیگران: هیون بین (Hyun Bin)، پارک شین هه (Park Shin hye) و چانیول (Chanyeol)

خاطرات الحمرا یکی از بهترین سریال های کیدراما عاشقانه بوده که داستان آن درباره شخصیتی به نام یو جین وو است. او بعد از مشکلی که با دوستش پیدا می‌کند، به یک سفر کاری در اسپانیا می‌رود.

از طرفی جونگ هه جو برای شغل مورد علاقه خود که گیتاریست است، به اسپانیا رفته است اما در آنجا به دلیل مشکلات مالی که دارد، یک خوابگاه را اداره می‌کند. اما داستان از آنجایی شروع می‌شود که یو جین وو به این خوابگاه می‌آید و اتفاقات جادویی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: فانتزی
  • بازیگران: لی جونگ سوک (Lee Jong suk) و سوزی (Bae Suzy)، لی سانگ یوب (Lee Sang Yeob)

این درام فانتزی را نه تنها می‌توان از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دانست، بلکه جزو بهترین سریال های لی جونگ سوک نیز به شمار می‌آید. داستان این سریال درباره دختری است که می‌تواند در خواب نحوه مردن برخی افراد را ببیند. اما نمی‌تواند زمان اتفاق افتادن حادثه را متوجه شود.

او چندین بار به افراد اخطاراتی در این راستا می‌دهد اما هیچکس او را جدی نمی‌گیرد. اما یک روز یک دادستان تازه کار به همسایگی او اسباب کشی می‌کند و برخی اتفاقات منجر به همکاری این دو می‌شود و کم کم عشقی میان این دو شکل می‌گیرد.

زیبای درون (The Beauty Inside)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: فانتزی، درام
  • بازیگران: سو هیون جین (Seo Hyun jin)، لی مین کی (Lee Min ki)، آن جه هیون ()Ahn Jae-hyun

این سریال عاشقانه کره ای درباره بازیگر برجسته‌ای به نام هان سه گی است که همه او را به عنوان یک آدم دردسرساز می‌شناسند. در واقع، او رازی را پنهان می‌کند و آن این است که او هر ماه و به مدت یک هفته باید در قالب یک شخصیت جدید و متفاوت زندگی کند.

از طرفی سو دو جه (لی مین کی) در یک شرکت هوایمایی کار می‌کند. در ظاهر او عالی به نظر می‌رسد اما از اختلال تشخیص چهره رنج می‌برد و افراد رو به وسیله عادات و رفتارهایشان به خاطر می‌سپارد. به همین خاطر آنها وارد روابط عمیق‌تری می‌شوند و کم کم عاشق یکدیگر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

سریال پاچینکو (Pachinko)

منشی کیم چشه (What’s Wrong with Secretary Kim)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: کمدی، اداری
  • بازیگران: پارک مین یونگ (Park Min Young)، پارک سو جون (Park Seo Joon) و لی ته هوان (Lee Tae Hwan)

این سریال کره ای عاشقانه درباره لی یونگ جون، رئیس متکبر و موفقی است که شغل خانوادگی خود را ادامه می‌دهد. اما منشی وی پس از 9 سال کار از این شرایط خسته می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا استعفا دهد. درک این موضوع بسیار برای این رئیس سخت است و سعی می‌کند با کارهایش منشی را پشیمان کند.

دکتر رمانتیک 2 (Dr. Romantic 2)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه
سریال کره ای جدید عاشقانه

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: پزشکی، درام
  • بازیگران: لی سانگ کیونگ (Lee Sung-Kyung) و ان هیو سوپ (Ahn Hyo-Seop)

این سریال پزشکی را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دانست که در ادامه فصل اول آن ساخته شده است. این سریال کره ای عاشقانه داستان دکتر کیم را بیان می‌کند که پزشک بسیار ماهریست اما چندان علاقه‌ای به برقراری ارتباط و معاشرت با سایرین ندارد و کلینیک دولدام را اداره می‌کند.

از آنجایی که او به تنهایی نمی‌تواند بیمارستان را بچرخاند، از بیمارستان دانشگاه Geosan درخواست می‌کند که جراحی را برای کمک به این بیمارستان بفرستد. به همین خاطر جراح عمومی به نام سو وو جین (Seo Woo-jin) برای این کار انتخاب می‌شود. وی فردی بسیار بدبین است که به خوشبختی اعتقادی نداشته و همینطور از جمع دوستان خود طرد شده است.

با تمام این‌ها، وو جین از نظر مهارت‌های پزشکی فردی موفق و قابل اعتماد است. علاوه بر او، پزشک دیگری به نام چا اون جه نیز به این تیم ملحق می‌شود و این سه نفر برای کمک به بیماران دست به کار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای کمدی

حالا با عشق تمیز کن (Clean With Passion For Now)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: کمدی، درام
  • بازیگران: کیم یو جونگ (Kim Yoo-jung)، یون گیون سانگ (Yoon Gyun sang)، سونگ جه ریم (Song Jae-rim)

این سریال عاشقانه کره ای داستان شخصیتی به نام جانگ سون گیول را بیان می‌کند که فوبیای کثیفی دارد و یک شرکت تمیزکاری و نظافت را اداره می‌کند. در مقابل، دختری به نام گیل او سول با او آشنا می‌شود که بسیار شلخته است و به تمیزی اهمیت زیادی نمی‌دهد. اما این دختر تلاش می‌کند که به سون گیول کمک کند تا با فوبیای خود کنار بیاید.

مون لاورز (Moon Lovers)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: فانتزی، تاریخی
  • بازیگران: لی جونگی (Lee Joon-gi )، آیو (IU)، کانگ هانول (Kang Ha-neul)

بدون شک مون لاورز بهترین سریال کره ای عاشقانه تاریخی به حساب می‌آید. داستان این سریال درباره دختری به نام هائه سو است که طی اتفاقاتی سر از دوران سلسله پادشاهی گوریو درمیاورد. در آنجا شاهزادگانی را می‌بیند که برای رسیدن به تخت پادشاهی با هم رقابت می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم سریال مون لاورز را که جزو بهترین سریال های کره ای تاریخی است از دست ندهید.

زندگی شخصی او (Her Private Life)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه
سریال کره ای جدید عاشقانه
  • محصول سال: 2019
  • ژانر: کمدی، درام
  • بازیگران: پارک مین یونگ (Park Min-young)، کیم جه ووک (Kim Jae-wook)، جونگ جه وون (Jung Jae-won)

سریال زندگی شخصی او را می‌توان یکی از جذاب‌ترین سریال های کیدراما عاشقانه دانست که لحظات عاشقانه و کمدی آن می‌تواند حال دل شما را خوب کند. داستان این سریال درباره فن گرلی به نام سونگ دوک می است که در کنار شغل فول تایمش در یک موزه هنری، سعی می‌کند برای آیدل مورد علاقه‌اش نیز وقت بگذارد.

اما مدیر این موزه درگیر یک رسوایی اختلاس می‌شود و به جای او شخص جدیدی به نام رایان گلد جایگزین او می‌شود. در این میان، اتفاقاتی می‌افتد و این دو مجبور می‌شوند که تظاهر کنند باهم قرار می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

بهترین سریال های جی سانگ

پری وزنه بردار کیم بوک جو (Weightlifting Fairy Kim Bok-joo)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: کمدی، ورزشی
  • بازیگران: نام جو هیوک (Nam Joo Hyuk)، لی سونگ کیونگ (Lee Sung Kyung)، لی جه یون (Lee Jae Yoon)

کیم بوک جو، وزنه بردار کالج و جونگ جون هیونگ که در رشته شنا فعالیت دارد دوست دوران کودکی هم بودند اما وقتی دوباره در دانشگاه هانول اسپورت با هم ملاقات می‌کنند، هیچ یک از آنها یکدیگر را نمی‌شناختند. این دو طی اتفاقاتی در دوران دانشگاه با هم صمیمی می‌شوند و عشقی میان آنها شکل می‌گیرد.

آلارم عشق (Love Alarm)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه
سریال کره ای جدید عاشقانه
  • محصول سال: 2019
  • ژانر: مدرسه‌ای، درام، کمدی
  • بازیگران: کیم سوهیون (Kim So Hyun)، جونگ گا رام (Jung Ga Ram)

سریال مدرسه‌ای آلارم عشق نه تنها یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه است، بلکه جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای  به حساب می‌آید. این سریال درباره برنامه‌ای عشق یابی به نام Joalarm است که هرکس در فاصله 10 متری به شما احساس داشته باشد، می‌تواند آن را تشخیص دهد و زنگ بخورد. این برنامه تنها تعداد افراد علاقه مند را نشان می‌دهد و اطلاعات شخصی افراد را لو نمی‌دهد. این برنامه عشق یابی خیلی زود یک مثلث عشقی پیچیده را به وجود می‌آورد و دانش آموزان مجبور می‌شوند آن را حل کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

پادشاه : سلطنت ابدی (The King: Eternal Monarch)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: تاریخی، فانتزی، علمی تخیلی، درام
  • بازیگران: لی مینهو (Lee Min Ho)، کیم گو اون (Kim Go Eun)

این سریال کره ای عاشقانه تاریخی لی مین هو با داشتن داستانی جذاب و گیرا در لیست بهترین سریال های کره ای عاشقانه قرار گرفته است. این سریال درباره دو دنیای موازی با یکدیگر است که طی اتفاقی، دری میان این دو دنیا باز می‌شود و این مسئله نظم میان این دو دنیا را به هم میریزد. لی گون پادشاه جوانیست که پدرش را در توطئه و خیانتی از دست داده است. زمانی که وی از این ماجرا خبردار می‌شود به دنیای مدرن امروزی می‌آید و با دختر کارآگاهی آشنا می‌شود.

اوه روح من (Oh My Ghost)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2015
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • بازیگران: پارک بو یونگ (Park Bo Young)، کیم سول گی (Kim Seul Gi)

هرچند ممکن است افراد تصور کنند سریال‌های مربوط به روح در  ژانر ترسناک قرار می‌گیرند، اما این سریال جزو سریال های کیدراما عاشقانه است. داستان این سریال درباره نا بونگ سون است که به عنوان دستیار سرآشپز در یک رستوران کار می‌کند. او به طور کلی دختری ساکت و خجالتی است اما زمانی که با یک روح بازیگوش آشنا می‌شود، شخصیتش تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم های چینی

تاریخ آرتدال (Arthdal Chronicles)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: فانتزی، تاریخی، درام، سیاسی
  • بازیگران: سونگ جونگ کی (Song Joong ki)، کیم جی وون (Kim ji won)

سریال کره ای عاشقانه تاریخی Arthdal Chronicles در ارتباط با یک سرزمین افسانه ای به نام Arth و ساکنان شهر باستانی آرتدال ​​و مناطق اطراف آن است. در این سریال شخصی به نام یون سام  با سرنوشت نابودی آرتادل به دنیا می‌آید و زمانی که دیگران می‌خواهند او را بکشند، مادرش وی را نجات می‌دهد. او بعد از گذراندن سختی‌های زیاد، سال‌ها بعد برای تحقق سرنوشت خود به آرتدال بازمی‌گردد.

تو از ستاره ها اومدی (You Who Came from the Stars)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2013
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • بازیگران: کیم سوهیون (Kim Soo Hyun)، جون جی هیون (Jun Ji Hyun)

سریال تو از ستاره‌ها اومدی یک سریال عاشقانه کره ای است که فضای طنز آن موجب شده به یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه تبدیل شود. داستان این سریال راجع به دو مین جو، یک موجود فضایی بوده که دارای قدرت‌های خارق العادی‌ای است.

زمانی که او و هم‌تیمی‌هایش در زمان چوسان برای تحقیقات بر روی کره زمین آمده بودند، به کمک دختری می‌رود و از فضاپیما جا می‌ماند. پس از آن، وی برای مدت طولانی بر روی زمین گیر می‌افتد و منتظر موعد مناسب می‌شود تا به سیاره خود بازگردد. اما زمانی که وقت رفتن فرا می‌رسد، او وارد یک رابطه عاشقانه شده است و علاقه‌ای به بازگشت به سیاره‌اش ندارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

گل اهریمنی (Flower of Evil)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: هیجان انگیز، درام، ملودرام، تحقیقاتی
  • بازیگران: لی جونگی (Joon-Gi)، مون چه لی (Moon Chae-Lee)

گل اهریمنی با داشتن داستانی جذاب و گیرا، یکی از بی نقص‌ترین و بهترین سریال های کیدراما عاشقانه است. در این سریال بک هی سونگ پدر مهربان و سخت کوشی است که با تلاش فراوان سعی می‌کند که هم در خانه و هم در محل کار، انسان موفقی دیده شود.

چا جی وونه همسر او کاراگاه تیزهوش و موفقی است که متوجه می‌شود پشت چهره فریبنده و خوبی‌های همسرش، گذشته وحشتناکی وجود دارد که از دیگران آن را مخفی کرده است. به همین خاطر او تلاش می‌کند راز این گذشته را کشف کند.

عشق در مهتاب (Love in the Moonlight)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: کمدی، تاریخی، درام
  • بازیگران: پارک بوگوم (Park Bo-gum)، کیم یوجونگ (Kim You-jung)

در این سریال کره ای عاشقانه تاریخی ، هونگ را اون کسی هست که با پیشنهاداتش برای داشتن زندگی عشقی بهتر، امورات خود را می‌گذراند. او برای یکی از مشتری‌هایش نامه‌ای عاشقانه می‌نویسد که این نامه باید به دست خواهر ولیعهد برسد. همین باعث دیدار او با ولیعهد لی یونگ می‌شود، در حالی که این دو از هویت اصلی همدیگر خبر ندارند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: thesmartlocal

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کره ای عاشقانه چیست؟ به نظر شما چه سریال‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (19 نظر)

    مشکلی نیست خوب نباشی
    شکارچی شهر
    ایمان
    ضربان قلب
    هم قشنگن

    پاسخ

    دوستانی که مثل خودم عاشق فیلم کره ای عاشقانه آن از شما خواهشمندم سریال زیبایی حقیقی رو ببینید مطمئنم خیلی عاشقش میشید از نظر من بهترین سریال عاشقانه است

    پاسخ

    Flower of evil فوق العادس پیشنهاد می کنم نگاه کنید

    پاسخ

    حسادت آشکار فوق العاده است. حتما ببینید. حتما حتما حتما
    مث بیشتر سریال های کره ای مثلث عشقی هست.اما با یک رویکرد دیگه.

    پاسخ

    سریالهای کره ای همشون عالین مخصوصاً

    کیمیای روح

    پاسخ

    بیشترشو دیدم واقعا لیست خوبیه بقیشو هم حتما میبینم ولی سریال عاشقان ماه را نبینید با اینکه یکی از قشنگترین سریالهای کره ای هست ولی قلبم تکه تکه شد اندازه نصف عمرم اشک ریختم و امیدوارم
    نویسنده اش تو جهنم بسوزه

    پاسخ

    منم به شدت با این بزرگوار موافقم وقتی هائه سو و شاهزاده کوچیکه با زنش مردند
    خیلیییییی گرییدم… راستی گل برفی از این بدتره توصیه می کنم نبینین ولی اوه روح من عالیه🤩

    پاسخ

    همشون عالین خیلی قشنگن.در کنار اینا فیلم روباه نه دم خیلی قشنگه.یا بهار سبز کلی فیلمای دیگه هست..ولی بازم ممنون 💜🌼

    پاسخ

    سریال های Healer و Empress Ki بدون شک جز بهترین ها هستند

    پاسخ

    متأسفم که سریال عاشقانه فوق العاده زیبایی مثل رودخانه‌ ای که ماه از آن طلوع می‌کند رو جا انداختید.رو دستش ندیدم(کره ای)

    پاسخ

    وینچنزو خیلی خوبه ولی چرا اینجا نیست

    پاسخ

    به قربون سر سیبوت گلری ساخته رضو پرو بهترین سریال عاشقانه چند سال اخیر کره می باشد ، همچنین سریال گوزی بدم تو پشبندو فرار کنه سریالی حماسی ساخته اریو می باشد از دستشون ندید

    پاسخ

    پسر روان سنج هم عالیه باید به این لیست اضاف بشه.

    پاسخ

    رو یادتون رفته بود nevertheless

    پاسخ

    سریال های او هرگز نخواهد فهمید ذوبم کن تو فوق العاده ای فروشگاه ست بیول تازه کار و …..

    پاسخ

    وای من همشون رو‌ دیدم همه عالین 👍🏻💜

    پاسخ

    عالی ممنون💜🥺🪄💕

    پاسخ

    واقعا به خاطر سایت خوبتون ممنون و به خاطر مطالب مفیدش

    پاسخ

    بدون شک بهترین سریال کره ای عاشقانه که دیدم سقوط عشق بر روی تو هست پیشنهاد میکنم حتما ببینید

    پاسخ