coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

لنوو تب پلاس با صفحه نمایش 11.5 اینچی، هشت بلندگوی JBL راه‌اندازی شد

لنوو به‌تازگی از تبلت جدید و اقتصادی خود با نام لنوو تب پلاس رونمایی کرده است. این تبلت مجهز به پردازنده‌ی مدیاتک Helio G99 بوده و می‌توان از آن به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی هم استفاده کرداین تبلت که به هشت اسپیکر تقویت‌شده JBL  مجهز است شامل چهار توییتر و چهار ووفر می‌شود و توانایی تولید صدای استریوی 26 وات را دارد. بعلاوه اینکه، از فناوری دالبی اتموس و جک 3.5 میلی‌متری برای ارائه صدای Hi-Res بهره می‌برد که امکان پخش صدای 24 بیت / 96 کیلوهرتز را فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند از طریق بلوتوث، دستگاه‌های مختلفشان مانند گوشی هوشمند یا کنسول بازی را به این دستگاه که احتمالا جزء بهترین تبلت های 2024 خواهد بود متصل کرده و از تجربه‌ی موسیقی و صدا لذت ببرند.


بیشتر بخوانید:


آشنایی با مشخصات لنوو تب پلاس

لنوو تب پلاس با داشتن پایه‌ی داخلی، به راحتی به‌صورت ایستاده قرار می‌گیرد و تجربه‌ی تماشای فیلم را بهبود می‌بخشد. این دستگاه با صفحه‌نمایش 11.5 اینچی و وضوح 2K و نرخ نوسازی 90 هرتزی، تصاویر را با کیفیت بالا نمایش می‌دهد.

این تبلت دارای باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی است که با یک شارژر 45 واتی شارژ می‌شود. همچنین، این دستگاه موفق به کسب گواهی IP52 شده و در برابر پاشش آب مقاوم است.

سیستم‌عامل اندروید 14 بر روی این تبلت نصب شده و لنوو وعده داده که تا دو سال به‌روزرسانی‌های اندروید و تا چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این دستگاه ارائه دهد. قیمت لنوو تب پلاس حدود 290 دلار تعیین شده و به نظر می‌رسد که یک گزینه مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک تبلت اقتصادی با قابلیت‌های پیشرفته صدا هستند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر