coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3 Pro تایید شد

وان‌پلاس 27 ژوئن میزبان یک رویداد مهم در چین است تا سه دستگاه جدید را در آن معرفی کند. ستاره این رویداد وان پلاس Ace 3 Pro خواهد بود که تاکنون چند رندر از رنگ سفید آن مشاهده کرده‌ایم.از قرار معلوم این دستگاه بسیار شبیه OnePlus Ace 3 است اما با جزیره دوربینی بزرگتر و نام تجاری Ace در کنارش. انتظار می‌رود Ace 3 Pro یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، یک صفحه نمایش 6.75 اینچی LTPO AMOLED و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را به همراه داشته باشد که یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 100 واتی را در خود جای داده است.

وان پلاس وعده معرفی یکی دیگر از محصولاتش یعنی واچ 2 را هم داده که با علامت‌های تاکی متر و یک بند جدید به رنگ سبز رونمایی خواهد شد. OnePlus Buds 3 سبز رنگ نیز بخشی از رویداد بعدی وان پلاس خواهد بود.

اما به نظر می‌رسد این تولیدکننده برنامه‌های دیگری مثل معرفی تبلت هم دارد. اولین تبلت اندرویدی پرچمدار وان پلاس نیز به زودی رونمایی خواهد شد. بر اساس شایعات منتشر شده این دستگاه باید یک LCD 12.1 اینچی، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک باتری 9510 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 67 واتی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر