coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی V60 و ریلمی V60s در پلتفرم صدور گواهی TENAA ظاهر شدند

طراحی و مشخصات دو گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی V60 و ریلمی V60s به لطف پوسترهای تبلیغاتی و همچنین اطلاعات موجود در پلتفرم صدور گواهی TENAA فاش شده‌اند.

به نظر می‌رسد که ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه دو گوشی جدید از سری V در کشور چین است. این گوشی‌های هوشمند با نام‌های Realme V60 و Realme V60s در پوسترهای تبلیغاتی و همچنین مرجع صدور گواهی TENAA ظاهر شده‌اند و از این رو طراحی و مشخصات آنها فاش شده است. جالب است که هر دو مدل تقریبا از نظر ظاهری و سیستمی یکسان به نظر می‌آیند.

اینکه چرا Realme دو گوشی تقریبا یکسان با ویژگی‌ها و طراحی مشابه را در دست ساخت دارد هنوز مشخص نیست، اما واضح است که هر دو گوشی در بخش دستگاه‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند و قشری از جامعه با بودجه پایین را هدف قرار می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی V60 و ریلمی V60s

هر دو گوشی ریلمی V60 و ریلمی V60s دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD با وضوح 720 در 1604 پیکسل خواهند بود. قلب تپنده هر دو گوشی یک پردازنده میان رده از برند مدیاتک یعنی دایمنسیتی 6300 خواهد بود.

سری V60 برای تصویربرداری از یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی برخوردار خواهد بود. این رویکرد مینیمالیست در سیستم شارژدهی با شارژ سیمی نسبتا آهسته ۱۰ واتی نیز دیده می‌شود.

با این حال، این دو گوشی در برخی از بخش‌ها از مشخصات قابل توجهی برخوردار خواهند بود. برای مثال می‌توان به صفحه نمایش 120 هرتزی برای تجربه کاربری روان‌تر اشاره کرد. علاوه بر این، منبع تغذیه این دو گوشی یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که بدون شک عمر باتری مناسبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گواهی IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نیز مشخصه‌ای است که در گوشی‌های هم‌رده کمتر دیده می‌شود و تا حدودی از مواد داخلی این دو دستگاه محافظت می‌کند.

گزینه‌های حافظه و رم هم بسیار متنوع هستند و از 4 تا 12 گیگابایت رم و 64 گیگابایت تا 512 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران خواهند بود. ابعاد و وزن این دو گوشی به ترتیب برابر 165.6 در 76.1 در 7.94 میلی‌متر و 192 گرم خواهد بود.

متاسفانه هنوز اطلاعات رسمی درباره تاریخ عرضه و بازارهای هدف این سری از گوشی‌های ریلمی اعلام نشده است. آخرین گوشی از سری V ریلمی یعنی ریلمی V50s، به عنوان یک انتخاب عالی در بخش اقتصادی، به بازار جهانی راه پیدا نکرد. این مسئله جای تعجب هم ندارد، زیرا سری V ریلمی از همان ابتدا در انحصار بازار چین بوده است. بنابراین بعید است که این دو گوشی جدید از سری ریلمی V60 را در بازار جهانی ببینیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های ریلمی V60 و ریلمی V60s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر