coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ردمی 14C فایوجی (Redmi 14C 5G) در پایگاه داده و اطلاعات IMEI ظاهر شد؛ عرضه نزدیک است

شیائومی این روزها در حال آماده شدن برای عرضه گوشی ردمی 14C فایوجی در بازارهای مختلف است. این گوشی اقتصادی به زودی در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود.

غول فناوری چینی، شیائومی، همچنان پر قدرت در بخش دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی در حال فعالیت است. این شرکت در حال حاضر برای رونمایی از گوشی Redmi 14C 5G آماده می‌شود. این گوشی هوشمند به تازگی در پایگاه داده و اطلاعات IMEI مشاهده شده و از این رو انتظار می‌رود که به زودی وارد بازار شود. این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی Redmi 13C 5G از قابلیت‌ها و مشخصات پیشرفته‌تری برخوردار خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی 14C فایوجی (Redmi 14C 5G)

برند شیائومی از عضو جدید سری گوشی‌های ردمی خود با نام ردمی 14C 5G به زودی در بازار رونمایی خواهد کرد. ظاهر شدن این گوشی در پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف این مسئله را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که عرضه Redmi 14C 5G در آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست. انتظار می‌رود که ردمی 14C فایوجی در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی Redmi 13C 5G بهبودها و پیشرفت‌هایی قابل توجهی داشته باشد. در حقیقت، شیائومی در تلاش است تا با Redmi 14C 5G در رقابت با دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه از برندهای دیگر سربلند بیرون بیاید.

ردمی 14C فایوجی

گفته می‌شود که ردمی 14C 5G در چهار مدل در بازارهای مختلف در دسترس خواهد بود. این چهار مدل با شماره‌های 2411DRN47G ،2411DRN47R ،2411DRN47I و 2411DRN47C لیست شده‌اند. توجه داشته باشید که حرف G در شماره مدل اول به منزله کلمه Global و برای نسخه جهانی است. حرف R برای بازار ژاپن، حرف I برای بازار هند و حرف C نیز برای بازار چین است. این یعنی هر بازار دستگاه‌های متفاوت با شماره مدل متفاوت دریافت خواهد کرد. نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که شیائومی برای اولین بار قصد دارد از گوشی‌های هوشمند سری C خود در ژاپن رونمایی کند.

محض یادآوری، گوشی Redmi 13C 5G دارای یک صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.74 اینچ و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این گوشی به چیپست دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک مجهز شده و از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود که Redmi 14C 5G نیز از ویژگی‌ها و سخت افزار مشابهی برخوردار باشد. با این حال، مشخصات ردمی 14C 5G هنوز نامشخص است.

ردمی 14C فایوجی
ردمی 13C فایوجی

اگر درباره زمان عرضه کنجکاو هستید، باید بگوییم که نسل فعلی این گوشی یعنی Redmi 13C 5G در دسامبر سال 2023 معرفی شده است. بنابراین، Redmi 14C 5G نیز به احتمال زیاد در تاریخ مشابهی عرضه خواهد شد. البته از آنجایی که یک دوره 5-6 ماهه در پیش است، احتمال تغییر این موضوع وجود دارد. در حال حاضر باید صبر کنیم تا به مرور زمان اطلاعات بیشتری درباره این گوشی آشکار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی 14C فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر