coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بیشترین واریزی یارانه خرداد برای کدام اقشار بود؟

یارانه خرداد 1403 برای همه دهک‌های 1 تا 9 یارانه‌بگیر طبق روال قبل واریز شد. شاید بد نباشد بدانید که بیشترین مبلغ واریزی یارانه برای کدام قشر جامعه است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

آخرین مرحله واریز کالابرگ طرح فجرانه در اردیبهشت‌ماه به حساب دهک‌های 1 تا 7 یارانه‌بگیر پرداخت شد. این یارانه باعث و بانی تغییر در زمان واریزی مبلغ یارانه نقدی بود؛ بطوریکه یارانه دهک‌های 1 تا 3 در تاریخ 25 هرماه و یارانه دهک‌های 4 تا 9 در روز آخر هرماه واریز ‌می‌شد. این روال از بهمن سال گذشته پابرجاست و هنوز هم تغییری نکرده است؛ اللخصوص که دیگر مبلغ 220 هزار تومان کالابرگ فجرانه به حساب کسی واریز نمی‌شود.

حال که تمامی یارانه‌بگیران، یارانه خرداد خود را دریافت کرده‌اند، بد نیست مطلع شوید که کدام اقشار جامعه، سهم بیشتری در پرداخت یارانه دارند. با ما باشید تا 4 دسته قشر یارانه‌بگیر با بیشترین دریافتی یارانه را بهتر بشناسید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره یارانه طرح یسنا ؛ مبلغ یارانه یسنا واریز شد

آمار جدید از بیشترین واریزی یارانه خرداد

داوود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که 32.5 هزار میلیارد تومان (همت) یارانه نقدی و کمک معیشتی در مرحله 160 واریز یارانه به حساب یارانه‌بگیران پرداخت شد. وی در ادامه به آماری از بیشترین واریزی یارانه به حساب اقشار مختلف به شکل زیر اشاره کرد:

  1. 3.6 هزار میلیارد تومان (همت) به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خمینی
  2. 2.1 هزار میلیارد تومان (همت) به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی
  3. 11 هزار میلیارد تومان (همت) به 10 میلیون خانوار دهک‌های 1 تا 3
  4. 15.75 هزار میلیارد تومان (همت) به 17.5 میلیون خانوار دهک‌های 4 تا 9

آمار جدید از بیشترین واریزی یارانه خرداد

طبق این آمار، بیشترین سهم واریز یارانه در خرداد 1403 به خانوارهای دهک 4 تا 9 اختصاص دارد و کمترین آنها نیز مربوط به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص آمار واریزی یارانه خردادماه برای اقشار جامعه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر