coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان‌‌پلاس اعلام کرد باتری‌های جدید با عمر 4 ساله راهی بازار می‌شوند

وان‌‌پلاس پیش‌تر اعلام کرده که بود که برروی فناوری جدیدی کار می‌کند که عملکرد باتری‌ها را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. اکنون این تولیدکننده از طریق انتشار پست‌هایی در ویبو، اطلاعات بیشتری را از فناوری Glacier Battery منتشر کرده است.بر اساس اعلام وان پلاس، این فناوری جدید نسبت به سایر راه حل‌های موجود کارآمدتر، بادوام‌تر و بسیار پر انرژی تر خواهد بود. باتری جدید می‌تواند حداقل 80 درصد از ظرفیت اولیه خود را پس از چهار سال استفاده منظم حفظ کند که این میزان بسیار بالاتر از میانگین صنعتی با 800 چرخه شارژ است.


بیشتر بخوانید:


باتری جدید وان‌‌پلاس

وان‌‌پلاس همچنین ظرفیت 6100 میلی آمپر ساعتی را که قبلاً شایعه شده بود تأیید کرد و رسما اعلام کرد که Ace 3 Pro را که هفته آینده عرضه می شود، به این باتری مجهز خواهد شد. بسته جدید دارای چگالی انرژی 763Wh/L با 14 گرم وزن خواهد بود. 

باتری جدید وان پلاس

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، باتری همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی را حفظ می‌کند.این بدان معناست که شارژ باتری های 6100میلی آمپر ساعتی تنها در عرض 36 دقیقه از 1٪ به 100٪ می‌رسد.

باتری جدید وان پلاس

وان پلاس برای تولید این باتری با CATL، بزرگترین تولیدکننده باتری در زمینه EV همکاری جدیدی را آغاز کرده است. شرکت مستقر در Ningde دانش فنی و کارخانه‌های فیزیکی را برای تولید باتری‌ها فراهم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره باتری جدید وان‌‌پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر