coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رندرهای گلکسی تب S10 اولترا با وضوح بالا لو رفت [+مشخصات]

قبلا خبرهایی مبنی بر اینکه سامسونگ در حال توسعه سری گلکسی تب S10 اولترا است منتشر شده بود. حالا، سایت Android Headlines رندرهای وضوح بالای این دستگاه را منتشر کرده که نمای جدیدی از آن را به نمایش می‌گذارد. Galaxy Tab S9 Ultra در سال 2023 با صفحه نمایشی بزرگ به اندازه 14.6 اینچ عرضه شد. انتظار می‌رود که Galaxy Tab S10 Ultra نیز این سنت را ادامه دهد.

از طرف دیگر اطلاعات دیگری فاش شده که نشان‌دهنده آغاز تست رابط کاربری One UI و استفاده از پردازنده MediaTek Dimensity 9300 در Galaxy Tab S10+ است.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


رندرهای فاش شده از گلکسی تب S10 اولترا

این اولین بار است که یک دستگاه پرچمدار سامسونگ از پردازنده MediaTek استفاده می‌کند. این امر نه تنها موفقیت چشمگیر MediaTek در سری Dimensity را نشان می‌دهد، بلکه احتمال دارد که در آینده پرچمداران بیشتری با پردازنده‌های MediaTek عرضه شوند.

رندرهای فاش شده از گلکسیی تب S10 اولترا 

هنوز مشخص نیست که سامسونگ از کدام پردازنده در گلکسی تب S10 اولترا استفاده خواهد کرد، اما شایعات حاکی از آن است که سامسونگ هنوز در این باره تصمیم نهایی را نگرفته است.

این رندرهای با وضوح بالا که در همکاری با OnLeaks و AndroidHeadlines تهیه شده‌اند، به خوبی شباهت Galaxy Tab S10 Ultra با نسل قبلی، یعنی Galaxy Tab S9 Ultra را نشان می‌دهند.

رندرهای فاش شده از گلکسیی تب S10 اولترا 

از نظر اندازه، هر دو دستگاه تقریبا مشابه هستند. با ابعاد ۳۲۶.۴ در ۲۰۸.۶ در ۵.۴۵ میلی‌متر، Galaxy Tab S10 Ultra تفاوت چندانی با Tab S9 Ultra به جز اینکه تنها ۰.۰۵ میلی‌متر نازک‌تر است ندارد. انتظار می‌رود که سری Galaxy Tab S10 به همراه سری Galaxy S25 معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر